برپایی مواکب جشن مهدویت در 36 شهرستان فارس
کد خبر: 4042533
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

برپایی مواکب جشن مهدویت در 36 شهرستان فارس

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان فارس از برپایی مواکب جوانان به‌مناسبت جشن نیمه شعبان در 36 شهرستان استان خبر داد.

محمدمهدی سرفراز شکوهی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدمهدی سرفراز شکوهی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس شب گذشته، ۲۱ اسفند‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های این اداره در مراسم نیمه شعبان پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی دهه مهدویت برای ورزش و جوانان یک رنگ و بوی دیگری دارد چون مقارن با هفته جوان شده است.

وی با تصریح اینکه تمام مواکب و هیئت‌های ورزشی که قرار شده است برای هفته جوان خدمت‌رسانی کنند روز نیمه شعبان هم فعال خواهند بود، افزود: در هر ۳۶ شهرستان موکب ورزش جوانان را داریم که در شش شهرستان جهرم، لارستان، پاسارگاد، کوه چنار، مرودشت و داراب علاوه بر جشن حوزه ورزش و جوانان، در خانه جوان هم جشن نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

شکوهی اظهار کرد: همچنین جلسات و خط و رسمی که بناست ائمه جمعه به‌عنوان رئیس قرارگا‌های فرهنگی هر شهرستانی بنا کنند، با قوت برپا هستند و در مرکز استان هم تحت ارشاد آیت‌الله دژکام قرار است جشن بزرگ ورزشگاه حافظیه برگزار شود.

سرپرست معاونت فرهگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان فارس تأکید کرد: این اداره‌کل کاملا با معاونت فرهنگی دفتر امام‌جمعه شیراز و معاونت فرهنگی سپاه فجر همراه است که این برنامه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha