نورافشانی بقاع متبرکه فارس در شب نیمه شعبان
کد خبر: 4042536
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

نورافشانی بقاع متبرکه فارس در شب نیمه شعبان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد.

 حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس شب گذشته، ۲۱ اسفند‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های این سازمان در دهه مهدویت پرداخت و گفت: برنامه جشن نیمه شعبان را در اکثر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سطح استان فارس برگزار خواهیم کرد‌.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه استان به‌مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی شده‌اند، افزود: مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان را در تعدادی از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سطح استان فارس برگزار خواهیم کرد.

موسوی با تصریح اینکه یکی از برنامه‌های خاصی که امسال متفاوت با سال‌های گذشته است برنامه احیای شب نیمه شعبان است، اظهار کرد: برنامه احیای شب نیمه شعبان که مقارن با شب جمعه هم است در چهار بقعه متبرکه استان فارس و شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه جشن نیمه شعبان است و هم در روزهای آخر سال هستیم و مقارن با عید نوروز است، توزیع  بن خرید کالا توسط موقوفات بین اقشار کم‌درآمد جامعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha