«عید تا عید»؛ تدارک شبکه فارس در بزرگداشت اعیاد مذهبی
کد خبر: 4042500
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

«عید تا عید»؛ تدارک شبکه فارس در بزرگداشت اعیاد مذهبی

معاون سیمای صدا‌وسیمای فارس در تشریح برنامه‌های دهه مهدویت این سازمان، گفت: برنامه‌ریزی صدا‌وسیمای فارس با عنوان «عید تا عید» از عید مبعث تا عید فطر بود که شامل برنامه‌های دهه مهدویت نیز است.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صداوسیمای فارس شب گذشته، ۲۱ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان که در استانداری فارس برگزار شد، به تشریح برنامه‌های صداوسیمای استان برای این مراسم پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی صداوسیما برای این ایام، از عید تا عید یعنی از عید مبعث تا عید فطر بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ویژه‌برنامه‌های متنوع و شادی را در بخش‌های مختلف صداوسیما و خبر دنبال کرده‌ایم، به تشریح برنامه‌های دهه مهدویت پرداخت و افزود: در حوزه‌های پیام در صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تمام برنامه‌ها با موضوع مهدویت هستند.

باغبان‌منش ادامه داد: با همکاری بنیاد مهدویت پویش «نور باران» و مسابقه کتابخوانی «نسیم انتظار» را طراحی کردیم که در پویش نورباران مردم از طریق فضای مجازی آثار خود را برای جشن‌های مهدوی از طریق فیلم و عکس ارسال می‌کنند و در مسابقه کتابخوانی هم کتابی را به مردم معرفی کرده و سؤالاتی را مطرح می‌کنیم تا مردم از داخل این کتاب به سؤالات پاسخ دهند.

معاون سیمای صداوسیمای فارس با بیان اینکه در برنامه کاشانه مهر که برنامه خانواده است، از خانواده‌های مهدوی دعوت می‌کنیم که مخاطبان با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و مهدوی بیشتر آشنا شوند، اظهار کرد: برنامه‌هایی شاد و با نشاط همراه با محتوای مهدویت طراحی شده است.

وی با یادآوری اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم برنامه‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شود را  از طریق دوربین سیما و همین‌طور رادیو پوشش دهیم، افزود: در برنامه صبح از شهرستان‌ها غافل نمی‌شویم و هر روز صبح با دو تا سه شهرستان ارتباط تلفنی برقرار می‌کنیم یا از طریق اسکایپ ارتباط می‌گیریم و می‌خواهیم حال و هوای شهرستان‌ها را پوشش دهیم.

انتهای پیام
captcha