همنشینی با قرآن تا همجواری با صاحب قرآن
کد خبر: 4191665
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
به بهانه برگزاری یادواره شهدای قرآنی پایتخت

همنشینی با قرآن تا همجواری با صاحب قرآن

هشتمین یادواره شهدای قرآنی پایتخت، فردا پنجشنبه 14 دی برگزار می‌شود؛ رویدادی که محور آن معرفی شهدایی است که در جلسات قرآنی سه استاد نامدار قرآن، حضوری مستمر داشتند.

یادوارهبه گزارش ایکنا، هشتمین یادواره شهدای قرآنی پایتخت، فردا 14 دی‌ماه، ساعت 18 در حسینیه الزهراء مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ رویدادی که آن را کمیته شهدای قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با هدف تکریم خانواده شهدای قرآنی برگزار می‌کند.

280 شهید از مجموع 24 هزار شهید شهر تهران اعم از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، برطبق بررسی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، از جمله فعالان، مربیان و قاریان قرآن بودند که این سازمان تاکنون در قالب جلسات منظم هفتگی به همراهی جمعی از فعالان و مسئولان قرآنی با خانواده آنها دیدار داشته است.

در سال جاری کمیته شهدای قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، برگزاری 32 برنامه دیدار با خانواده شهدای قرآنی را تدارک دید که به انجام رسید و طی آن ضمن ادای احترام به این خانواده‌ها، اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام‌الله مجید به آنها، رسماً از ایشان برای شرکت در هشتمین یادواره شهدای قرآنی پایتخت دعوت شد.

دیدار با خانواده شهدای قرآنی و برگزاری یادواره، بخشی از 30 برنامه فرهنگی است که این سازمان در تدارک انجام آنهاست و البته جمع‌آوری، آرشیو مدارک، تصاویر و فایل صوتی به جای مانده از تلاوت هر یک از این شهیدان نیز از جمله اقداماتی است که سازمان قرآن و عترت به موازات انجام برنامه‌های هفتگی خود، درصدد انجام آن است.

براساس اعلام کمیته شهدای قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، هشتمین یادواره شهدای قرآنی پایتخت با محوریت شهدای جلسات قرآنی سه‌تن از اساتید قرآنی سیدمحسن موسوی‌بلده، سیدمحسن خدام حسینی و مرحوم علی اربابی برگزار خواهد شد؛ شهدایی که با شرکت مستمر خود در جلسات این اساتید نامی قرآن، طریق سعادت و جاودانگی را انتخاب و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

اسامی شهیدانی که در جلسات قرآنی این اساتید حضور داشتند به شرح زیر است:

حسین رضائیان، احمد اربابی، سیدعلیرضا حجتی، علی‌اکبر رضائیان، محسن شعبانلو، محمدمهدی مبارکی، جواد همتی، حسین حیدری، حیدر صفایی، سیدرضا خدام‌حسینی، رضا سخاوتی، محمد سخاوتی، فریدون بزم، محمود علوم، اسماعیل میرزا‌نژاد، حسین محمدی، ابوالفضل محمدی، احمد اربابی، تقی قاسمیان، جواد دانش‌بُدی، حسین فلاح، حمیدرضا پورزرگری، داریوش اصل جوادیان، رضا فیض‌آباد، روح‌اله محمد صالحی، سیدعلی محمودیان، شاهین باقری، حمید صفاری، شهیدان واضحی‌فرد، عباس نورایی، مجتبی کاشفی، مصطفی کاشفی، محسن مهرنواز، محمد خیرقلی، محمود طالبی‌پور، مرتضی نعمتی‌جم، مصطفی نعمتی‌جم، ناصر‌الدین باغانی، ناصر شفیعی، محمدرضا غلامی، احمد انصاری، عبداله مداح.

پوستر

انتهای پیام
captcha