23 هزار یزدی در مسابقات قرآن بسیج ثبت‌نام کردند
کد خبر: 4162165
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

23 هزار یزدی در مسابقات قرآن بسیج ثبت‌نام کردند

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر یزد از ثبت‌نام 23 هزار و 457 نفر در سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج خبر داد و زمان برگزاری مسابقات در استان را اعلام کرد.

سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج گفت: خوشبختانه در این دوره با استقبال خوبی روبرو شدیم به نحوی که 23 هزار و 457 نفر در سطح استان در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: سهمیه استان در این دوره از مسابقات 14 هزار و 500 نفر اعلام شده بود، این در حالی است که شاهد ثبت‌نام دو برابری در این مسابقات هستیم. 

زارع با اشاره به زمانبندی جدید این مسابقات در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری گفت: مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(حوزه) از 14 مردادماه آغاز و تا 31 مردادماه ادامه دارد و برترین‌ها به مرحله شهرستانی(ناحیه) که از یکم شهریورماه الی ششم مهرماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

 مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر یزد افزود: همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) جشن سراسری قرآن کریم را خواهیم داشت و با حضور مسئولان استان از برگزیدگان مرحله حوزه و ناحیه تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود اظهار کرد: ارزیابی اولیه مرحله استانی به صورت مجازی از 15 الی 25 مهرماه انجام و نتایج اعلام و برگزیدگان به مرحله حضوری که از 25 مهرماه الی 12 آبان ماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و 18 آبان ماه نیز اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

زارع زمان ارزیابی اولیه مرحله کشوری را از 20 الی 30 آبان ماه اعلام کرد و گفت: مرحله نهایی کشوری و اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جبهه مقاومت جهان اسلام از 11 الی 16 آذرماه برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد درخشش استان یزد همچون گذشته در این مسابقات باشیم.

انتهای پیام
captcha