اعزام رابطان قرآنی حوزه‌های علمیه فارس به دوره دانش‌افزایی کشوری
کد خبر: 4161853
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

اعزام رابطان قرآنی حوزه‌های علمیه فارس به دوره دانش‌افزایی کشوری

مسئول دارالقرآن مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس از اعزام ۲۹ رابط قرآنی حوزه‌های علمیه استان فارس به دوره کشوری دانش‌افزایی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میلاد مفتاحی، مسئول دارالقرآن مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین میلاد مفتاحی، مسئول دارالقرآن مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس از اعزام رابطان قرآنی حوزه‌های علمیه فارس به دوره کشوری دانش‌افزایی خبر داد و گفت: ۲۹ رابط قرآنی حوزه‌های علمیه استان فارس به مرحله اول دوره کشوری دانش‌افزایی قرآنی که از ۲۰ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این دوره دانش‌افزایی از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور برگزار می‌شود، افزود: موضوعاتی همچون مدیریت، تشکیل حلقات قرآنی و مباحث تخصصی قرآن کریم در این دوره به رابطان آموزش داده می‌شود.

مفتاحی در ادامه به شرح فعالیت قرآنی حوزه‌های علمیه فارس پرداخت و اظهار کرد: در کنار روند آموزشی، طلاب در بدو ورود به حوزه‌های علمیه فارس پس از ارزیابی مهارت قرآنی، تعیین سطح شده و به صورت تخصصی به تقویت روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و قرائت می‌پردازند.

مسئول دارالقرآن مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینکه طلاب پایه ۱ حوزه علمیه در سه آزمون مقدماتی تا سطح تجوید قرآن کریم شرکت می‌کنند، تأکید کرد: اساتید درس قرآن کریم طلاب نیز از طریق دارالقرآن مرکز مدیریت انتخاب می‌شوند تا کار آموزش قرآنی طلاب به نحو احسن انجام شود همچنین طلاب در مسابقات سراسری قرآنی کشور نظیر مسابقات اوقاف شرکت می‌کنند و در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف ۶ نفر از شهر شیراز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی در پایان گفت: با ثبت نام 30 نفر از طلاب، آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در تاریخ 25 مردادماه مجدد در ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha