دوره میثاق طلبگی طلاب فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4162008
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

دوره میثاق طلبگی طلاب فارس برگزار می‌شود

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره میثاق طلبگی متقاضیان ورود به حوزه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

حجت‌الاسلام والسلمین میثم همایی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والسلمین میثم همایی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس،‌امروز،‌ ۲۱ مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره میثاق طلبگی متقاضیان ورود به حوزه علمیه در سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این دوره، از مورخ ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریور در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دوره میثاق طلبگی مانند سال‌های گذشته با موضوعات میثاق طلبگی، راه رسم طلبگی، انگیزه‌ طلبگی و شناخت طلبگی، برای هر مقطعی به مدت هفت روز برگزار می‌شود، تاکید کرد: هدف از برگزاری دوره میثاق طلبگی، شناخت ارزیابی دقیق داوطلبان ورود به حوزه و کمک به متقاضیان جهت رسیدن به تصمیم درست در انتخاب طلبگی است.
همایی، آشناسازی داوطلبان با نظام تعلیم و تربیت حوزه را یکی دیگر از اهداف برگزاری دوره میثاق طلبگی دانست و افزود: تبیین اجمالی اهداف طلبگی، رسالت‌ها و زی‌طلبگی، آشناسازی طلاب با چالش‌ها و فرصت‌های طلبگی ازجمله دیگر اهدافی بوده که در این دوره به داوطلبان یاد داده خواهد شد.
معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس در پایان سخنان خود گفت: در این دوره از اساتید اخلاق استانی و اگر در توان باشد از اساتید اخلاق کشوری نیز استفاده خواهد شد.
انتهای پیام
captcha