۸۰ مبلغ بین‌المللی حوزه‌های علمیه فارس به اربعین اعزام می‌شوند
کد خبر: 4164185
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

۸۰ مبلغ بین‌المللی حوزه‌های علمیه فارس به اربعین اعزام می‌شوند

معاون ارتباطات و بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه فارس از اعزام ۸۰ مبلغ بین‌المللی بانو و آقا در معاونت بین‌الملل این حوزه علمیه به مراسم اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فولادی، معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارسحجت‌الاسلام والمسلمین احمد فولادی، معاون ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: نشست فعالان بین‌الملل حوزه علمیه استان فارس امروز، 31 مرداد با حضور بانوان و آقایان زبان‌دان که برای اعزام به حماسه بین‌المللی اربعین حسینی ثبت نام کرده بودند، برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین دهقان، مبلّغ تراز اول بین‌الملل و مربی مبلغان اربعین و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی در عراق برای انتقال تجربه به طلاب مبلغ استان فارس به سخنرانی پرداختند.

معاون ارتباطات و بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه فارس از اعزام ۸۰ نفر از مبلغین زبان‌دان بانو و آقا در معاونت بین‌الملل این حوزه علمیه به مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مبلغان در بازه زمانی سوم تا دوازدهم شهریور ماه اعزام می‌شوند و در 11 موکب مستقر شده و به تبلیغ چهره به چهره مشغول خواهند شد.

فولادی محور‌های تبلیغی این اعزام را مورد توجه قرار داد و گفت: گفت‌وگو با دانشجویان بین‌المللی، تقویت میز مقاومت و حضور در موکب‌های حشد الشعبی، مباحث خانواده، تمدن نوین اسلامی و مباحث مربوط به گام دوم انقلاب از محور‌های تبلیغی این مبلغان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha