دعوت جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4121052
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹

دعوت جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس طی بیانیه‌ای از عموم مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

نقشه ایرانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱستَقَمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ ٱلمَلَـئِكَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحزَنُواْ

۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران گذشت. انقلابی که به هزاران سال استبداد و خودکامگی و به صدها سال استعمار و استثمار پایان داد و تاریخی پر افتخار برای ایران اسلامی رقم زد. تاریخی پر از شهامت و شجاعت و مملو از استقامت و مردانگی و اینک در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افقی بس روشن و سرشار از امید و نشاط فرا روی جوانان این مرز و بوم قرار دارد تا به با اراده­های پولادین و انگیزه‌های الهی، زمینه­های ایجاد تمدن عظیم اسلامی را فراهم آورند.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن، همه اقشار و آحاد جامعه اسلامی را به حضور شور آفرین در راهپیمایی این روز دعوت می­کند».

همچنین آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز طی بیانیه‌ای از عموم مردم استان جهت حضور در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

در بیانیه وی آمده است:

«باسمه تعالى

انا لننصر رسلنا والذين امنوا في الحياه الدنيا

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و امت مسلمان ایران، همه اقشار و آحاد مردم شریف را به حضور گسترده و معنادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم».

انتهای پیام
captcha