جلسه کارگروه تخصصی رسانه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4159056
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲

جلسه کارگروه تخصصی رسانه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی رسانه در راستای تحقق برنامه‌های پژوهشی و تبیینی در عرصه رسانه و تولیدات فاخر با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی و کارگروه تخصصی رسانه

به گزارش ایکنا از بوشهر، سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع)، عصر هفتم مردادماه، در مجتمع فرهنگی و اجتماعی ثارالله(ع) محله جانبازان منطقه یک شهر بوشهر در جلسه هم‌اندیشی و کارگروه تخصصی رسانه در راستای تحقق برنامه‌های پژوهشی و تبیینی در عرصه رسانه و تولیدات فاخر میزبان حضور عبدالرحیم افروغ، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی استان بوشهر و وحید حیدری، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای این اداره‌کل بود.

محسن رضایی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در ابتدای این دیدار، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف و تدوین پژوهش‌نگاری در عرصه رسانه را مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج رسانه استان بوشهر درصدد برگزاری برنامه‌های شاخصی نظیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اردوهای راویان پیشرفت، رزمایش جام رسانه امید، کارگاه‌های سواد رسانه‌ای و ... برای اصحاب رسانه استان است.

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی بوشهر، نیز در این آیین، با اعلام آمادگی و استقبال از ارائه طرح‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و رسانه‌ای برای کمک به رشد و بالندگی استان، افزود: بسیج رسانه استان بوشهر می‌تواند در موضوع رسانه همچون گذشته نقش‌آفرینی کند و محور ترویج فرهنگ‌های تعالی شهروندی و سازمانی باشد‌.

در این کارگروه تخصصی رسانه، ضمن امضا چندین طرح تفاهم‌نامه همکاری، بر روی مباحث عقب ماندگی‌ها، مسائل و مشکلات در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه و تعیین اولویت‌ها، تحلیل و بررسی و تبادل نظر شد.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha