بسیج رسانه و بسیج سازندگی البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: 3637808
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

بسیج رسانه و بسیج سازندگی البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

گروه فرهنگی: بسیج رسانه و بسیج سازندگی استان البرز تفاهم‌نامه همکاری در زمینه استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز، 12شهریور در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری با بسیح سازندگی البرز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شعار سال، اظهارکرد: امروز فشار تحریم‌های دشمنان به جایی رسیده که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌ها و عناد ورزی دشمنان است،‌ اما باید این تهدیدها و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.
وی افزود: ماموریت بسیج رسانه سپاه استان البرزدر جذب، آموزش، سازمان دهی، حفظ انسجام نیروهای مومن و انقلابی رسانه‌ها و ترغیب به هماهنگی درمجاهدت‌های داوطلبانه درعرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور تقویت فرهنگ بسیجی و تحقق رسانه انقلابی است که در این مقطع هم با هدف آگاه سازی مردم توسط رسانه های استان در خدمات‌رسانی به محرومین که توسط بسیج سازندگی صورت می گیرد، وارد عمل خواهد شد.
علی ترکاشوند، مسئول بسیج سازندگی استان البرز نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری و همراهی بسیج رسانه استان البرز، خواستار تبلیغ بیشتر فرهنگ ارزشی حرکت های جهادی و به تصویر کشیدن فعالیت های صورت گرفته در مناطق محروم استان در عرصه های ساخت مسکن نیازمندان، احداث مساجد، کانال های آبرسانی، فضاهای ورزشی و کتابخانه ها از طریق رسانه های استان شد.
وی همچنین گزارشی در چهار محور اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، عمرانی و محرومیت زدایی ارائه کرد.
این مسئول همچنین در رابطه با اجرایی شدن طرح 'میز خدمت' در استان البرزنیز گفت: این طرح به منظور خدمت‌رسانی به مردم و با هدف به حداقل رساندن مشکلات آن‌ها در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود که این امر هم نیازمند همراهی و همکاری بسیج رسانه استان را می طلبد.
مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به فعالیت های جهادگران مومن ومخلص استان البرز در عرصه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و پزشکی گفت: ساخت خانه عالم، مسجد، حسینیه، غسالخانه ، زیباسازی مدارس و دیگر فعالیت ها از جمله خدماتی بود که توسط جهادگران البرزی در مناطق محروم البرز و دیگر استان های کشور ارائه شده است.
مفاد این تفاهم‌نامه به شرح زیر است:
بازدید اصحاب رسانه از اردوهای جهادی بسیج سازندگی البرز
بازدید اصحاب رسانه از پروژه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی
بازدید خبرنگاران از طرح های محرومیت زدایی و اشتغالزایی
تشویق مردم و اصحاب رسانه برای حضور داوطلبانه و فراهم کردن زمینه مناسب برای مشارکت در فعالیت های زود بازده، کم هزینه، عام المنفعه و محرومیت زدایی
برپایی نمایشگاه مطبوعات از نمایشگاه اقتدار سپاه درعرصه سازندگی در استان
بهره گیری از توانایی اصحاب رسانه برای سازندگی استان در اوقات فراغت
اجرای برنامه هایی به صورت مشترک در سال جاری
آشنایی اصحاب رسانه با فرهنگ کار و تلاش و فعالیتهای گروهی
معرفی ارزش ها و فرهنگ بسیجی و جهادی در میدان کار و تلاش به مردم جامعه
کمک به بسیج سازندگی استان و اطلاع رسانی خدمات این سازمان در روستاها و مناطق محروم

captcha