سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزیده جشنواره کشوری شد
کد خبر: 1379324
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
در جشنواره سراسری امام علی (ع)؛

سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزیده جشنواره کشوری شد

گروه اندیشه: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در جشنواره سراسری امام علی(ع) در حوزه دانش و پژوهش سپاه این استان رتبه برتر کشوری را از بین 32 سپاه استانی کسب کرد.

سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: جشنواره امام علی(ع) در حوزه دانش و پژوهش برای نخستین‌بار امسال با هدف تجلیل از برترین‌های سپاه‌های استانی در حوزه یاد شده انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: برگزاری این جشنواره به صورت سالیانه زمینه ارتقاء سطح علمی و دانش و پژوهشی مجموعه سپاه را فراهم خواهد کرد.

جمیری با اشاره به اینکه همه مسئولان باید به پژوهش اهمیت ویژه بدهند، اضافه کرد: تشکیل معاونت دانش و پژوهش در سپاه با هدف تبدیل دانش تجربی کارکنان سپاه به دانشی قابل انتقال به نسل‌های آینده انجام شده است.

وی به اهمیت پژوهش در کشور به ویژه برای جوانان و قشر دانش‌پژوه اشاره کرد و بر توجه و اهمیت بیش از پیش مسئولان به موضوع پژوهش و کارهای تحقیقی تأکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: خوشبختانه اهمیت پژوهش‌های کاربردی و پژوهش‌های میدانی در بدنه سازمان به خوبی شناخته شده است و این پژوهش‌ها کمک می‌کند تا مدیران ما برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و اجتماعی با بصیرت بیشتری گام بردارند و در جایگاه برتری در استان‌های خود و منطقه قرار بگیرند و دستشان از لحاظ علمی و اطلاعاتی پرتر باشد.

وی در پایان گفت: سپاه امام صادق(ع) با داشتن ظرفیت‌های بالا و نیروی جوان متخصص و کارآمد آینده درخشانی را در میان سپاه‌های استانی رقم خواهد زد.

captcha