برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر به تعویق افتاد
کد خبر: 3998306
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر به تعویق افتاد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به تأثیر کرونا بر زمان برگزاری جشنواره ابوذر گفت: مقرر بود جشنواره ابوذر را زودتر برگزار کنیم اما به دلیل شرایط کرونایی، این برنامه به تعویق افتاد و برپایی این جشنواره به ششم مهرماه موکول شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالله نجفی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر  امروز27 شهریور با حضور در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارزش دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یک میراث ارزشمند بوده که در اختیار ما قرار گرفته است و باید از این دستاورد حفاظت و صیانت کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اضافه کرد: اهالی رسانه چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن تلاش گسترده‌ای را در راستای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و اقتدار ایران اسلامی داشته‌اند و شهدای بسیاری از اهالی رسانه در این مسیر تقدیم نظام و انقلاب شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تأکید کرد: در حوزه دفاع مقدس و عرصه شهید و شهادت، اهالی رسانه استان بوشهر نقش خود را به خوبی درک کرده و در سطح کشور پیشتاز است که بخشی از آن را در پوشش کنگره شهدای استان دیدیم.

نجفی از برگزاری جشنواره ابوذر استان بوشهر خبر داد و افزود: بنا داشتیم جشنواره ابوذر را زودتر برگزار کنیم اما به دلیل شرایط کرونایی، این برنامه به تعویق افتاد و این جشنواره ششم مهرماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناچار به دعوت از تعداد محدودی از اهالی رسانه استان هستیم. امسال در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر این جشنواره برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha