اهتمام ویژه خیران برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سلامت فارس
کد خبر: 4154631
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

اهتمام ویژه خیران برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سلامت فارس

استاندار فارس با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت فارس، گفت: برای این منظور ضرورت دارد که یک جدول زمانبندی تهیه شود.

سی و هشتمین جلسه مجمع خیرین تامین سلامت استانبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، ۲۱ تیر در سی و هشتمین جلسه مجمع خیرین تأمین سلامت استان در شیراز ضمن تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت فارس، گفت: برای تحقق این مهم باید یک جدول تهیه شود؛ این جدول کمک خواهد کرد که کار‌ها با سرعت بیشتری پیش رود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و پیشگیری نیز که دارای اهمیت بسیاری هستند تاکنون هیچ گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده به ویژه اقدامات آموزشی انجام شده در زمینه پیشگیری ارائه نشده است.

استاندار فارس با بیان اینکه با توجه به اهمیت مقوله آموزش، می‌توان در کنار اقدامات عمرانی، یک عدد و رقمی از کمک‌های خیرین را نیز با هماهنگی و اطلاع آن‌ها در حوزه آموزش و پیشگیری هزینه کرد، گفت: یکی از موانع اصلی پیش روی جوانان برای ازدواج بحث مسکن و سرپناه است و اگر این مانع برداشته شود رغبت و تمایل جوانان به ازدواج نیز افزایش خواهد یافت.

ایمانیه، خواستار تأمین خوابگاه‌های دانشجویی در استان شد و گفت: انتظار است که امسال به این مسئله به ویژه در بحث تأمین خوابگاه برای دانشجویان متأهل توجه ویژه شود.

نماینده عالی دولت در فارس، همچنین خواستار تشکیل یک صندوق قرض‌الحسنه برای حمایت از بیماران شد و گفت: امروز بسیاری از بیماران در تأمین هزینه دارو و درمان خودشان دچار مشکل هستند و این صندوق می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد و ما نیز در این راه حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha