اهتمام خیران فارس برای احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس
کد خبر: 4149191
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

اهتمام خیران فارس برای احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: خیرین عرصه سلامت استان فارس با توجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس به همت خیرین در استان فارس، پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه‌های اورژانس، تاکنون ده‌ها دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 30 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس از سوی خیرین، گفت: بر اساس این مصوبه واردات آمبولانس مورد نیاز از طرف دانشگاه‌های علوم پزشکی و خیرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است. 

رامجردی افزود: با توجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس به همت خیرین در استان فارس، پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه‌های اورژانس، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودرو‌های فرسوده اورژانس برای خدمات‌رسانی یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به جز مراکز اورژانس، سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس است، گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده، کارشناسان مجمع خیرین آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس هستند.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در راستای اشاعه این فرهنگ نیک‌بین مردم، تمامی خودرو‌های آمبولانس اهدایی از سوی خیرین، به نام آنان نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha