اهتمام خیرین سلامت برای راه اندازی درمانگاه تخصصی شهر میمند
کد خبر: 4149614
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

اهتمام خیرین سلامت برای راه اندازی درمانگاه تخصصی شهر میمند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی درمانگاه تخصصی در شهر میمند با حمایت خیرین سلامت شهر میمند خبر داد و گفت: فعالیت خیرین حوزه سلامت فارس زبانزد، ارزشمند و ماندگار است و ارتقای سطح بهداشت و درمان استان نیز همکاری بیش از پیش خیرین را می‌طلبد.

سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 1 تیر همراه با معاونین با هدف بررسی وضعیت بهداشت و درمان مردم شهر میمند، با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با تشکر از دغدغه مندی امام جمعه و مسوولان شهر میمند نسبت به امر بهداشت و درمان مردم منطقه گفت: تمامی فرآیند‌های خدمات سلامت در شهرستان‌های استان، براساس شاخص‌های سطح بندی ارایه می‌شود و تلاش مجموعه دانشگاه در سطح استان، تحقق هدف دسترسی عادلانه خدمات سلامت به مردم است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه مسوولان در امر محرومیت زدایی، اظهار کرد: ارائه خدمات سلامت در سطح استان به ویژه مناطق کم برخوردار، دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشت و درمان از اولویت‌های مجموعه دانشگاه به شمار می‌رود.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان کشور در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با لطف خداوند متعال و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا، دستاورد‌های حوزه بهداشت و درمان به عنوان یکی از افتخارات نظام است، به طوری که امروز تنها در استان فارس، ۶۰۰ پزشک متخصص در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به خدمت رسانی هستند.

وی به همراهی و همیاری مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خدمت صادقانه و شایسته به مردم را نیازمند تلاش شبانه روزی دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در این دیدار از راه اندازی درمانگاه تخصصی در شهر میمند با حمایت خیرین سلامت شهر میمند خبر داد.

حسینی با اشاره به اقدام خیرین به عنوان یکی از بازوان نظام سلامت، گفت: فعالیت خیرین حوزه سلامت فارس زبانزد، ارزشمند و ماندگار است و ارتقای سطح بهداشت و درمان استان نیز همکاری بیش از پیش خیرین را می‌طلبد.

 

امام جمعه شهر میمند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از رییس دانشگاه به پاس حضور میدانی در شهر میمند و بررسی ارائه خدمات بهداشتی درمانی مردم منطقه، به بیان مواردی از چالش‌ها و دغدغه مردم در حوزه سلامت پرداخت.

حجت الاسلام «طاهری» افزود: با توجه به وضعیت جغرافیایی و حضور گردشگران در شهر میمند، ارتقای سطح سلامت و دسترسی سریع مردم به خدمات درمانی، نیازمند حمایت بیشتر مجموعه دانشگاه است.

مهدی فروردین، نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی نیز که در این دیدار حضور داشت، ضمن بیان مسایل موجود در حوزه بهداشت و درمان شهر میمند، گفت: شاهد تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارتقای سطح سلامت مردم استان هستیم.

عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارائه گزارشی از وضعیت بهداشتی شهر میمند، شاخص‌های بهداشتی این منطقه مانند انجام واکسیناسیون، مراقبت‌های مادران باردار، سلامت روان و تغذیه را مطلوب عنوان کرد.

بنا براین گزارش، در این دیدار مسوولان ارشد شهر میمند نیز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات، چالش‌ها و دغدغه‌های حوزه سلامت مردم پرداختند.

انتهای پیام
captcha