ضرورت توجه به نیازهای روز جامعه در حوزه دانش سلامت
کد خبر: 4147901
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

ضرورت توجه به نیازهای روز جامعه در حوزه دانش سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توجه به نیازهای روز جامعه در حوزه دانش سلامت را ضرورت مورد نیاز در برنامه‌های توسعه گروه‌های آموزشی عنوان کرد.

نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 24 خردادماه در نشست شورای این دانشگاه، توجه به نیازهای روز جامعه در حوزه دانش سلامت را ضرورت مورد نیاز در برنامه‌های توسعه گروه‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: تلاش در مسیر توسعه گروه‌های آموزشی دانشگاه در حوزه‌های مختلف یکی از اولویت‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی با بیان اینکه در این مسیر نیاز است همسو با رفع نیازهای جامعه در حیطه دانش سلامت گام برداشت، دیگر محور موردنیاز در توسعه کمی زیرساخت‌های آموزشی و گسترش گروه‌های آموزشی را توجه به اهداف کیفی در این زمینه دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی با اشاره به بنیان‌های فرهنگی قوی در حوزه پزشکی شیراز اظهار کرد: ماهیت و هویت آموزشی دانشگاه باید در اهداف توسعه‌ای، مقوله‌ای مهم محسوب می‌شود که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن توجه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: باید زیرساختی فراهم کرد که آیندگان بتوانند با رجوع به این ریشه‌های فرهنگی، در مسیر حرکت و پیشرفت گام‌های پرتوان بردارند.

محمود نجابت، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهداف تشکیل شورای دانشگاه و پیشینه فعالیت آن گفت: در تداوم این مسیر باید بکوشیم ضمن ارائه برنامه‌های جدید، برنامه‌های گذشته این شورا نیز مورد بازنگری و واکاوی قرار گیرد.

در این نشست اعضای شورای دانشگاه نیز دیدگاه‌های خود را پیرامون اولویت‌های موجود در زمینه توسعه گروه‌های آموزشی مطرح کرده و به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha