کمک ۲ میلیارد ریالی یک نیکوکار به مرکز درمانی بیماران مبتلا به سرطان شیراز
کد خبر: 4064517
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

کمک ۲ میلیارد ریالی یک نیکوکار به مرکز درمانی بیماران مبتلا به سرطان شیراز

دو میلیارد ریال از سوی یکی از نیکوکاران حوزه سلامت با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز اهدا شد.

خیران سلامت به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز، بهنام صابری، مسئول مددکاری این بیمارستان امروز، 25 خردادماه گفت: مبلغ دو میلیارد ریال از سوی یک نیکوکار سلامت برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، به این مرکز درمانی اهدا شده است.

وی افزود: از جمله تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، سرنگ پمپ، مانیتور سنترال، مانیتور علائم حیاتی، الکتروشوک، پالس اکسی متر انگشتی و ونتیلاتور پرتابل است که امیدواریم به همت و مشارکت نیک‌اندیشان عرصه سلامت، این تجهیزات را تأمین کرده و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران، گام برداریم.

صابر همچنین از این نیکوکار عرصه سلامت که برای ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان مشارکت دارد، قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز یکی از بیمارستان‌های خیرساز به منظور درمان بیماران سرطان خون تأسیس شده است که تاکنون خیران اقدامات خوبی برای این بیمارستان انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha