اولویت به ثمر رساندن اقدامات خیران سلامت در فارس
کد خبر: 4024335
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

اولویت به ثمر رساندن اقدامات خیران سلامت در فارس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز اولویت مسئولان این دانشگاه را به ثمر رسیدن اقدامات خیرخواهانه نیک‌اندیشان عرصه سلامت و تلاش برای حفظ منابع و اقدامات موثر در ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعان اعلام کرد.

خیران سلامت، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 7 دی در نشست اعضای هیئت امنای بیمارستان‌های رسول اعظم(ص) و مرحوم حاج محمداسماعیل امتیاز، بر تلاش برای جلب مشارکت نیکوکاران و ارتقای روند خدمت ‌رسانی به مردم در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت مسئولان دانشگاه، تامین سلامتی مردم است و خیرین نیز با اقداماتی که انجام می‌دهند، در تحقق این اولویت سهیم هستند.

وی با قدردانی از اقدامات ارزشمند مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: اولویت مسئولان دانشگاه، به ثمر رسیدن اقدامات خیرخواهانه نیک‌اندیشان عرصه سلامت و تلاش برای حفظ منابع و اقدامات موثر در ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعان است.

محمود نجابت، نماینده تام‌الاختیار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیگیری و مدیریت امور مرتبط با خیرین در مجمع خیرین تأمین سلامت دانشگاه نیز در این نشست پیرامون برنامه‌ها و اقداماتی که در این حوزه در حال انجام است، توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این نشست، علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد دو دهه این مجمع گفت: هم‌اکنون مهم‌ترین اولویت مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، پیگیری و به سرانجام رساندن پروژه‌های مشترک بین مجمع خیرین تامین سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز است.

وی از اعلام آمادگی خیرین فارس در تکمیل پروژه‌ها و ساخت بیمارستان خبر داد و از اعضای هیئت امنای بیمارستان‌های حضرت رسول اعظم(ص) و مرحوم محمد اسماعیل امتیاز به پاس تلاش برای به ثمر رساندن این اقدامات نیک قدردانی کرد.

اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس و اعضای هیات امنای بیمارستان رسول اعظم(ص) و بیمارستان مرحوم حاج محمد اسماعیل امتیاز نیز در این نشست، پیشنهادات، دغدغه‌ها و راهکارهای خود را در راستای رفع مسائل عرصه سلامت، ارائه دادند.

پیگیری تحولات اجرایی و جذب اعتبار و منابع مالی برای تکمیل پروژه بیمارستان‌های در حال ساخت، همچنین برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص ساخت و تکمیل این پروژه‌ها، دیگر محورهای این نشست هم‌اندیشی بود.

انتهای پیام
captcha