پیام حقیقی عاشورا به نسل‌های آینده منتقل شود
کد خبر: 4155129
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

پیام حقیقی عاشورا به نسل‌های آینده منتقل شود

استاندار فارس، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را یکی از راه‌های مخابره پیام عاشورا با بهره‌گیری از مظلومیت طفل شیرخواره سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: قیام عاشورا پیشتاز همه قیام‌ها و نهضت‌ها در تاریخ ماندگار و پیام حقیقی آن رشادت‌های بزرگ، نسل به نسل منتقل می‌شود.

نشست مجمع جهانی علی اصغر(ع) در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، امروز، 24 تیر در جمع دست‌اندرکاران مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در فارس، گفت: فارس و شیراز نقطه آغازین بسیاری از امورات خیر و معنوی در کشور است و به پیشتازی در فعالیت‌های مذهبی افتخار می‌کنیم.

استاندار فارس با اشاره به سابقه تشکیل مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع)، گفت: امروز با گذشت حدود ۲۰ سال از فعالیت این تشکل مردم نهاد، شاهد برگزاری این همایش عظیم با گرامی‌داشت مقام شیرخواره امام حسین(ع) و توسل به ایشان، در 8 هزار نقطه از کشورمان و همچنین در ۴۵ کشور جهان هستیم.

ایمانیه برگزاری این چنین همایش‌هایی را یکی از راه‌های مخابره پیام عاشورا با بهره‌گیری از مظلومیت طفل شیرخواره سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: قیام عاشورا پیشتاز همه قیام‌ها و نهضت‌ها در تاریخ ماندگار و پیام حقیقی آن رشادت‌های بزرگ، نسل به نسل منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همسران و مادران در جامعه اسلامی مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند، چرا که جوانان و سربازان امام زمان(عج) باید در دامن ایشان پرورش یابند، افزود: همواره و در زمینه‌های گوناگون عشق مادر به فرزند نمود می‌یابد و مادران سرزمین ما عشق به حضرت حسین(ع) و شیرخواره‌ مظلوم دشت کربلا را از کودکی در وجود فرزندان خود نهادینه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha