موزه دفاع مقدس فارس هنوز نیاز به توسعه و تجهیز دارد
کد خبر: 4153282
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

موزه دفاع مقدس فارس هنوز نیاز به توسعه و تجهیز دارد

شهردار شیراز با بیان اینکه بخشی از موزه دفاع مقدس  فارسکه سالیان قبل در میدان غدیر شیراز جانمایی شده، به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این موزه هنوز نیاز به توسعه، تجهیز و تکمیل دارد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 16 تیرماه در حاشیه نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است،‌ اظهار کرد: جلسات دوره‌ای در این راستا، بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این سلسله جلسات، اعتبارات و تعهدات شهرداری برابر مصوبات شورای اسلامی شهر و ردیف‌های بودجه‌ای بررسی و پیگیری می‌شود.

اسدی تصریح کرد: بخشی از موزه دفاع مقدس که سالیان قبل در میدان غدیر شیراز جانمایی شده، به بهره‌برداری رسیده است و هنوز نیاز به توسعه، تجهیز و تکمیل دارد.

شهردار شیراز بیان کرد: بخشی از اعتبارات بودجه اختصاص یافته شهرداری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به توسعه فیزیکی و عمرانی موزه دفاع مقدس تعلق دارد.

وی با بیان اینکه مطابق قانون بخشی از ملک موزه‌ دفاع مقدس متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری شیراز نسبت به توسعه مکانی آن تلاش می‌کند تا با ایجاد فضای فیزیکی موزه، گردشگران و اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان  و دانشجویان بتوانند شاهد صحنه‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و ترویج  ایثار و شهادت باشند.

اسدی با اشاره به تأکید استاندار فارس و شورای اسلامی شهر در راستای  رسالت سازمانی که به عهده شهرداری شیراز است، افزود: همکاری و ارتباطات شهرداری با موزه دفاع مقدس در سطح بسیار خوبی هست و تصمیمات ارزنده‌ای در راستای تعهدات شهرداری اتخاذ شده که امیداست بتوانیم به تعهداتمان در برابر شهدا ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام
captcha