آمادگی کمیته امداد فارس برای جمع‌آوری و توزیع نذورات عید قربان
کد خبر: 4150685
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

آمادگی کمیته امداد فارس برای جمع‌آوری و توزیع نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن عید قربان، از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات قربانی و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد فارس امروز، 6 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت عید قربان از دیدگاه اسلام، گفت: عید قربان یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم(ع) در برابر پروردگار خویش است.

وی با بیان اینکه در این روز بزرگ نباید نیازمندان را فراموش کنیم؛ افزود: این نهاد آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک‌اندیش در سراسر استان است. هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار در این روز می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل امداد فارس بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته 356 مرکز نیکوکاری  و 58 دفتر کمیته امداد در سطح استان و 150 پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان در سراسر استان آماده جمع‌آوری نذورات قربانی (نقد و غیر نقد) از خیرین هستند.

موصلی در ادامه یادآور شد: سال گذشته در عید قربان بالغ بر 18 میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیرین و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶  بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD  به شماره #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* ، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان تأکید کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر، در کوتاه ترین زمان بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.  

انتهای پیام
captcha