نیازسنجی و اولویت‌بندی در برپایی اردوهای جهادی مدنظر قرار گیرد
کد خبر: 4153529
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
حسینی:

نیازسنجی و اولویت‌بندی در برپایی اردوهای جهادی مدنظر قرار گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپایی اردوهای جهادی را خدمتی مقدس دانست و گفت:‌ باید نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در برگزاری اردوهای جهادی حوزه سلامت مدنظر قرار گیرد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در نشست بررسی راهکارهای توسعه خدمات در اردوهای جهادی حوزه سلامت استان، برپایی هر چه بهتر اردوهای جهادی در سطح استان فارس با نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار استان را یک ضرورت خواند.

وی، برپایی اردوهای جهادی را خدمتی مقدس دانست و با اشاره به تداوم برگزاری این برنامه در طول سال و در مناطق مختلف استان، اثربخشی برنامه‌های برگزار شده را مطلوب ارزیابی کرد.

حسینی، توسعه اینگونه خدمت را گامی به سوی خدمت‌رسانی به محرومان و تقویت عدالت در خدمت‌رسانی به ویژه در مناطق کم برخوردار برشمرد که باید با نگاهی علمی مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در برگزاری اردوهای جهادی، دیگر محور مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع دست‌اندرکاران این برنامه بود.

وی همچنین به اهمیت راه‌اندازی کمیته فنی اردوهای جهادی دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: این کمیته متشکل از نمایندگانی از معاونت‌های بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو، فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی، سازمان‌های بیمه‌گر و مجمع خیرین تامین سلامت فارس است که برنامه‌ریزی علمی عملیاتی در زمینه برپایی هرچه بهتر اردوهای جهادی بر عهده معاونت‌ها و واحدهای مربوطه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اردوهای جهادی باید با کمترین هزینه و با بیشترین اثربخشی برپا شود که با توجه به اعتبارات لازم در اجرای این برنامه‌ها، مشارکت خیرین در این راه بسیار نتیجه‌بخش است.

انتهای پیام
captcha