ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز
کد خبر: 4150515
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
سردار بیانی خبرداد:

ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران فارس از آغاز ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بیمارستان برای ارئه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم ساخته می‌شود.

سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز دوشنبه ۵ تیرماه، در جلسه‌ای با محمدحسن اسدی؛ شهردار شیراز در خصوص پیگیری امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظر کردند.

سردار ابراهیم بیانی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری شیراز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های مشترک این دو نهاد در آینده نیز شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

این مقام مسئول همچنین به ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز در آینده نزدیک اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان برای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم ساخته می‌شود و قرار است ۱۰۰ تخت بیمارستان به جانبازان معزز اعصاب و روان و ۵۰۰ تخت جنرال نیز برای بخش‌ها و تخصص‌های دیگر اختصاص یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد تامین زمین برای بیمارستان توسط شهرداری شیراز انجام شود و هزینه ۵ هزار میلیارد تومانی ساخت بیمارستان نیز از اعتبارت داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت‌های دولتی تامین شود.

بیانی گفت: در صورت تامین زمین، عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد شهرداری شیراز در زمینه ساماندهی مزار مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزار‌های شهدای شهر شیراز به خصوص دارالرحمه اقدام و سنگ‌های فرسوده مزار شهیدان تعویض و سایه‌بان نیز بهسازی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از اقدام شهرداری شیراز در خصوص نصب تابلو‌های تصاویر شهدا در معابر شهری تقدیر و خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین بنا شد تابلو‌های جدید و با کیفیت از تمثال شهدا در ورودی‌های شهر شیراز و معابر شهری نصب شود.

انتهای پیام
captcha