مسئولان تعامل صمیمانه با دانشجویان داشته باشند
کد خبر: 4136327
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

مسئولان تعامل صمیمانه با دانشجویان داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  رسالت مسئولان را در حفظ سرمایه‌های انسانی جوان کشور دانست و افزود: باید ضمن تعامل صمیمانه با دانشجویان و جوانان در زمینه‌های مختلف مانند مسایل فرهنگی و اجتماعی برای آنان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 4 اردیبهشت در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: دشمنان کشور روی جوانان به عنوان سرمایه‌های نظام تمرکز دارند و با هدف‌گذاری سعی می‌کنند جوانان و نخبگان کشور را جذب کنند.

وی، رسالت مسئولان را در این زمینه، حفظ سرمایه‌های کشور دانست و افزود: باید ضمن تعامل صمیمانه با دانشجویان و جوانان، در زمینه‌های مختلف مانند مسایل فرهنگی و اجتماعی برای آنان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

حسینی همچنین بر بررسی دقیق مسایل و شناسایی چالش‌های مرتبط با نسل جوان تأکید کرد و ارائه راهکارهای مناسب و درست برای حفظ سرمایه‌های نظام را مهم خواند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توجه ویژه به جوانان، به ویژه فرزندان شهدا و جانبازان را از جمله برنامه‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

محمود نجابت، مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار گفت: دانشگاه پل ارتباطی مناسبی با جوانان است و تجربه نشان داده که ارتباط درست با دانشجویان و جوانان همیشه موثر بوده است.

وی،  حمایت از دانشجویان، فرصت دادن و پاسخگویی به نقد و پرسش‌های آنان را موجب ایجاد بستر ارتباطی مناسب ‌عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha