تکریم یاد شهید جعفری در آخرین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»
کد خبر: 4135661
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

تکریم یاد شهید جعفری در آخرین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»

سی‌امین محفل قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» در ماه مبارک رمضان هم به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی به یاد شهید محسن جعفری برگزار خواهد شد.

سی‌امین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»، ماه رمضانبه گزارش ایکنا از فارس، سی‌امین محفل قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» در ماه مبارک رمضان هم به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی با رویکرد تلاوت نوجوانان و جوانان به یاد شهید محسن جعفری برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی جزء سی‌اُم کلام‌الله مجید با قرائت ترتیل دانش‌آموز محمدحسن خالقی، حافظ کل قرآن و قرائت ترتیل محمدرضارضا غیب‌پرور تلاوت خواهد شد.

این محفل نورانی در معراج الشهدا شیراز به آدرس میدان امام حسین(ع) به سمت فلکه گاز ساختمان ‌بنیاد‌شهید و امورایثارگران ‌منطقه یک برگزار خواهد شد.

محفل مذکور همراه با مناجات‌خوانی مصطفی صالحی‌زاده و اجرای مراسم قرعه‌کشی اهدای هدایا به حاضرین و شرکت کنندگان در محافل طرح ضیافت قرآنی خواهد بود.

این محفل نورانی امشب پنجشنبه، سی‌ و یکم فروردین‌ماه از ساعت ساعت ۲۰ الی ۲۰:۴۰ در بستر فضای مجازی به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani3  در دسترس خواهد بود.

حمیدرضا ثابت نسب

انتهای پیام
captcha