کتاب «نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس» تدوین می‌شود
کد خبر: 4142086
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

کتاب «نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس» تدوین می‌شود

فرماندار بیضا با اشاره به تدوین کتاب «نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس» از مردم این شهرستان خواست تا اگر در این زمینه اطلاع و یا مدارکی دارند به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

نشست هماهنگی کتاب «نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس»به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیضا، نشست بررسی وضعیت نگارش کتاب «نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس» امروز، 30 اردیبهشت‌ماه با حضور فرج‌زاده، دبیرکتاب دفاع مقدس استان و به ریاست سیروس حدادنیا، فرماندار شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

سیروس حدادنیا، فرماندار بیضا در این مراسم با تأکید بر ضرورت ثبت و ضبط ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها، دلاوری‌های شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بیضا در دفاع مقدس گفت: گذشت زمان نباید باعث فراموشی مجاهدت‌های کم‌نظیر ایثارگران والامقام شهرستان بیضا در دوران هشت سال دفاع مقدس شود.

وی افزود: بر همین اساس امروز ما وظیفه داریم با حفظ و انعکاس این حماسه‌آفرینی‌ها، زمینه‌های بهره‌گیری نسل‌های آینده از آن‌ها را فراهم کنیم تا باعث نشر فرهنگ ایثار و شهادت شود و جانفشانی در دفاع از مرزهای کشورمان در نسل جوان و نوجوان تقویت و ترویج شود.

حدادنیا در ادامه سخنان خود از همه کسانی که در زمینه نقش اهالی شهرستان بیضا در دفاع مقدس علم و اطلاعی دارند درخواست کرد که مطالب، مدارک و مستندات و عکس‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند و در این زمینه همکاری کنند تا واقعیت‌های حضور مجدانه اهالی شهرستان در صحنه‌های دفاع مقدس به خوبی در کتاب تدوین و منعکس شود تا به عنوان منبع معتبر دیرین مورد استناد باقی بماند.

در این جلسه که فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، مدیران بنیاد شهید، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، دانشگاه آزاد، کمیته امداد و نماینده شبکه بهداشت حضور داشتند؛ به بیان مطالب، ابهامات و کاستی‌های روند جمع‌آوری داده‌های مدنظرکتاب نقش شهرستان بیضا در دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام
captcha