نشست‌های بصیرتی در خصوص فرهنگ شهادت در دانشگاه‌ها برگزار شوند
کد خبر: 4136326
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

نشست‌های بصیرتی در خصوص فرهنگ شهادت در دانشگاه‌ها برگزار شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با تأکید بر اهمیت نوع نگاه جوانان به نظام و فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در کنار برگزاری اردوهای علمی و تفریحی برای دانشجویان، پیش‌بینی نشست‌های بصیرتی و فرهنگی نیز اهمیت دارد.

سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 4 اردیبهشت در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: مسئله جوانان موضوعی بسیار مهم و از دغدغه‌های مسئولان است زیرا قشر جوان، قشر حساس جامعه محسوب می‌شود و دشمنان در این زمینه هدف‌گذاری ویژه‌ای دارند.

وی، تقویت بنیه علمی جوانان به عنوان جامعه هدف در دانشگاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار تقویت بنیه علمی جوانان، باید به مبانی بصیرت و بینش جوانان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بیانی با تأکید بر اهمیت نوع نگاه جوانان به نظام و فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در کنار برگزاری اردوهای علمی و تفریحی برای دانشجویان، پیش‌بینی نشست‌های بصیرتی و فرهنگی نیز اهمیت دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به تاثیر بالای برگزاری این‌گونه نشست‌ها، آن را زمینه‌ای برای پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات جوانان و دانشجویان عنوان کرد.

بیانی، لازمه تحقق این امر را همراهی و مشارکت تمام سازمان‌ها و در صورت لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی و کشوری برشمرد.

وی با بیان اینکه با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، تاکنون رسیدگی خوبی به مسایل درمانی جامعه شاهد و ایثارگر و خانواده‌های آنان انجام شده است، تقویت برنامه‌های مشترک را برای گسترش خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و جانبازان خواستار شد.

انتهای پیام
captcha