معابر شهری شیراز با المان و تمثال‌هایی درخور شهدا مزین می‌شوند
کد خبر: 4151984
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

معابر شهری شیراز با المان و تمثال‌هایی درخور شهدا مزین می‌شوند

شهردار شیراز وجود بیش از پنج هزار شهید در خطه شهیدپرور شیراز و لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در این کلان‌شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: مشاور امور ایثارگران و جانبازان شهرداری نیز باید در خصوص ساخت المان و تمثال‌های شهدا در معابر شهری شهر شیراز با سازمان سیما، منظر و فضای سبز همکاری و همراهی تنگاتنگ داشته باشد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 11 تیر در بازدید از حوزه امور ایثارگران و جانبازان شهرداری، بر تلاش ایثارگران برای این مرزوبوم و دِینی که جامعه به شهدا و ایثارگران دارد، اشاره و اظهار کرد: امروز همه ما مرهون مجاهدت‌ها، دلاورمردی‌ها، تلاش شهدا و ایثارگرانی هستیم که در جبهه‌های هشت‌سال دفاع مقدس جانانه برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند.

 
وی در ادامه دیدار به جمعیت نزدیک به دوهزار و ۵۰۰ نفری خانواده ایثارگری شاغل در شهرداری شیراز به انتصاباتی که از همین بدنه بوده، اشاره و بیان کرد: این افراد ثابت کرده‌اند از آزمون مسئولیت خود به‌خوبی برآمده‌اند.

اسدی با بیان اینکه شأن مسؤولان در شهرداری به‌عنوان خدمتگزاران به مردم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» بوده است، گفت: در این راستا همه خانواده بزرگ شهرداری به‌ویژه ایثارگران تمام تلاش خود را برای خدمت بی‌منت به شهروندان انجام می‌دهند؛ بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت وجه متمایز جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهای است.

شهردار شیراز در این دیدار با تقدیر از مسؤولین قبلی این حوزه، خواستار ارتباط مناسب مسؤول فعلی با خانواده بزرگ ایثارگری و ارتباط شایسته با نهادها و دستگاه‌هایی نظیر نهاد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود بیش از پنج هزار شهید در خطه شهیدپرور شیراز و لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در این کلان‌شهر تصریح کرد: همان‌طور که از سازمان سیما، منظر و فضای سبزی شهر خواسته‌ام در موضوع ساخت و نصب تمثال و المان‌های شهدا با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه نظیر کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در خور شهدا عمل کنند، مشاور امور ایثارگران و جانبازان نیز باید در این موضوع با سازمان سیما، منظر و فضای سبز همکاری و همراهی تنگاتنگ داشته باشد.

محمدمهدی اسماعیلی ابهری مشاور امور ایثارگران و جانبازان شهردار شیراز نیز در این دیدار از حضور و راهبردهای این مقام ارشد مدیریت شهری درروند امور ايثارگران و جانبازان تقدیر کرد.

 اسماعیلی ابهری با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات در حال انجام و قابل محسوس شهردار شیراز در حوزه ایثارگری ابراز امیدواری کرد: در ادامه، شاهد روند بسیار مثبتی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام
captcha