ششمین مجمع فصلی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4140602
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

ششمین مجمع فصلی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از برگزاری مجمع فصلی اتحادیه در نیمه دوم خردادماه سال جاری و مجمع عمومی در نیمه سوم تیرماه در تهران خبر داد.  

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتمحمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه اضافه کرد: طی این جلسه درباره نحوه و زمان برگزاری مجمع فصلی اتحادیه تصمیم‌گیری و مقرر شد تا این نشست در نیمه دوم خرداد به میزبانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به درخواست تمامی اعضا بر دعوت و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مجمع و ضرورت حضور مسئولان در این جلسه ادامه داد: همچنین طی جلسه هیئت مدیره بر تنظیم تراز مالی تأکید شد بنابر این به دو نفر از اعضای هیئت مدیره، مأموریت داده شد تا مراحل نهایی‌سازی تراز مالی سال 1401 را انجام دهند.

انجم‌شعاع اضافه کرد: از دیگر موارد مصوب شده در جلسه هیئت مدیره، راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی اتحادیه کشوری و استانی بود (که پیشنهاد آن از سوی خانم دکتر لاله افتخاری مطرح شد) و مقرر شد تا با تعامل کمیته امداد این مراکز در کل استان‌ها راه‌اندازی شود.

وی به نزدیک بودن زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه کشوری اشاره کرد و گفت: طی این جلسه آیین‌نامه اجرایی برگزاری مجمع بررسی و با توافق اعضا مقرر شد تا برای نهایی‌سازی آیین‌نامه و فراهم کردن اقدامات و مقدماتی اجرای آن مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره، رحیم قربانی، نایب رئیس، امیرحجت مرادی، مسئول کمیته طرح و برنامه و حسن محمدی، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به اینکه تصمیم هیئت مدیره بر برگزاری مجمع عمومی در نیمه سوم تیرماه در تهران است، تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا مقدمات برای حضور افرادی که در سطح استان‌ها قصد کاندیدایی در هیئت مدیره را بر مبنای چارچوب آیین‌نامه اجرایی برگرفته از اساسنامه اتحادیه دارند، فراهم شود.

انجم‌شعاع افزود: با توجه به برگزاری کنگره اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری طی این جلسه مقرر مصوب شد تا اتحادیه در این کنگره حضور فعال داشته باشد و از آنجا که خانم افتخاری در این کنگره دارای مسئولیت هستند، مقرر شد تا به عنوان نماینده اتحادیه کشوری در کنگره فوق حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha