آتش جهالت سعودی هیچگاه توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد
کد خبر: 4095968
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
در بیانیه مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش

آتش جهالت سعودی هیچگاه توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد

در بیانیه مدیران مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمله تروریستی شاهچراغ(ع) آمده است «مردم، نیک می‌دانند که آتش جهالت سعودی وهابی هیچگاه توان مقابله با نظام اسلامی را نداشته و ندارد و به همین دلیل نوک پیکان جنگ و مخالفت خود را به سوی مراکز دینی و کشتن انسان‌های مظلوم نشانه رفته است».

حمله تروریستی شاهچراغبه گزارش ایکنا، مدیران مراکز دارالقرآن الکریم ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور پس از اغتشاشات اخیر و حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تلخ، بیانیه‌ای در پی محکومیت آن صادر کردند. متن این بیاینه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ ذَکَرُوا اللَّهَ کَثیرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا ۗ وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ؛ و خدا را بسیار یاد می‌‌کنند و به هنگامی که مورد ستم واقع می‌شوند به دفاع از خویشتن (و مؤمنان) برمی‌خیزند (و از شعر در این راه کمک می‌گیرند)؛ آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست»(شعراء/ ۲۲۷)

پروردگارا به نام تو آغاز می‌کنیم و تنها از تو یاری می‌جوییم. زندگی، مرگ، نیاز و نیایش ما تنها متعلق به توست. خداوندا! روشنی و گیرایی سخن حق را به گفتار و نوشتار ما ببخش و آن را پیک حقیقت به سوی همه حق‌طلبان قرار ده.

در فضای غبارآلود و حوادث ناگوار فتنه و فریب اخیر، بار دیگر صفحات تقویم سرزمین ایران قوی با برگی سرخ‌فام از مظلومیت ملت مسلمان ایران و هجوم همه جانبه دشمنان از هر سو ورق می‌خورد. هنوز چند صباحی از بغض فرو خورده هر ایرانی نیک‌اندیش در قضایای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن خانه‌های خدا، جسارت اهانت به بانوان چادری، اخلال در نظم کشور، فتنه‌آفرینی و شهادت مدافعان امنیت ملت به دست فریب‌خوردگان آشوب‌گر نگذشته بود که بار دیگر فریاد مظلومیت انسان‌های بی‌گناه در فضای حرم چشم و چراغ ایران؛ حضرت احمد‌بن‌موسی(ع) پیچید و آوای آن، چنان در مأذنه‌های حرم امن چرخید تا شاید حقیقت آرزوی رقصیدن برخی از زنان سلبریتی این سرزمین در کوچه‌ها که نشئت گرفته از کینه‌توزی دیرین محور عبری، عربی و غربی، به وسیله کشتن زن و کودک و پیر و جوان، برای جوانان ساده‌اندیش و سطحی‌نگر آشکار شود.

مردم، نیک می‌دانند که آتش جهالت سعودی وهابی هیچگاه توان مقابله با نظام اسلامی را نداشته و ندارد و به همین دلیل نوک‌پیکان جنگ و مخالفت خود را به سوی مراکز دینی و کشتن انسان‌های مظلوم نشانه رفته است، غافل از این که چنین اقدامات تروریستی و وحشیانه‌ای نه تنها ملت ایران را از پیمودن راه حق باز نمی‌دارد، بلکه آنان را به شناختی دقیق از عمق رذالت دشمن می‌رساند.

سوگند به خون پاک به زمین ریخته کودکان و زنان در این حادثه و قسم به بغض فروخفته مادرانی که هیچ تعبیری نمی‌تواند حس و حال انسان را  نسبت به این عمل شنیع و ظالمانه بیان کند؛ ما مدیران مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش سراسر کشور، استخوان در گلو و خار در چشم منتظر برخورد قاطعانه نظام اسلامی با عناصر تروریستی و آمران این فاجعه جانسوز هستیم.

به یقین، چنگ زدن به دامان قرآن و عترت و التزام به حبل المتین وحدت، راهگشا و مسیر رهایی بخش از فتنه های اخیر است.

ما مدیران مراکز دارالقرآن، ضمن محکومیت جنایات و جریانات تروریستی و فتنه‌انگیز اخیر، به ویژه هتک حرمت به حریم و حرم حضرت احمد‌بن‌موسی(ع) و کشتار جمعی از زائران این آستان مقدس، حمایت خود را از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اظهار داشته و با عزم و اراده‌ای قاطع اعلام می‌‌کنیم که دستان آلوده و ناپاک دراز شده به سوی مدارس؛ این سنگرهای محکم تحصیل و تذهیب، را با دم مسیحایی کلام الله مجید قطع خواهیم کرد، همان قرآن کریمی که هدایت و رحمتی بیکران برای قلوب آماده است.  ان‌شاءالله 

مدیران فرهیخته مراکز دارالقرآن الکریم با قلم و لسان خود و با روشنگری در افکار عمومی به خصوص اذهان دانش آموزان عزیز بار دیگر آتش فتنه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را خاموش و اثبات خواهند کرد که دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت در راستای حفظ دستاوردهای نظام در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان با تمام قدرت ایستاده است.

اکنون رساتر از همیشه اعلام می‌کنی که تا پای جان، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستیم و همواره در مسیر پر افتخار قرآن کریم گام بر خواهیم داشت.

گام‌هایی از جنس امنیت، دانش و شکیبایی با دستی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورده است.

سلامی از عمق جان بر پیروان راه حق. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

مدیران مراکز دارالقرآن الکریم آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور»

انتهای پیام
captcha