فریاد ورشکستگی غرب از اقدامات خصمانه علیه ارزش‌هاى اسلام شنیده می‌شود
کد خبر: 4117813
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

فریاد ورشکستگی غرب از اقدامات خصمانه علیه ارزش‌هاى اسلام شنیده می‌شود

در بیانیه رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در پی محکومیت توهین به قرآن کریم آمده است «اقدامات خصمانه و مکرر غرب علیه حقانیت و ارزش‌هاى اسلام شاهدی بر ورشکستگی اخلاقی آنان است. البته که همه جنایت‌هایی که توسط جاهلیت اروپا انجام می‌شود از همین نوع و یک جنایت مشترک است».

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور در بیانیه‌ای توهین به قرآن کریم را محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى»
 صدق الله العلی العظیم 

از قرآن سوخته نور بلند مى‌شود …

قرآن، نوری است که در آن تاریکی یافت نمی‌شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد، ریسمانی که رشته آن محکم و پناهگاهی که قله آن بلند و دریاییست
 که تشنگان آن، آبش را تمام نتوانند کشید و شفادهنده‌ایست که بیماری‌های وحشت‌انگیز را بزداید، قرآن بهار دل چشمه‌های دانش، سرچشمه عدالت و نهر جاری زلال حقیقت است.

اینان که قرآن را به آتش می‌کشند، به راستی مصداق توصیف و تعبیری هستند که خداوند متعال در این آیه شریفه فرموده است «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» صدق الله العلی العظیم.

اى آزادگان جهان!

آتش زدن قرآن کریم توسط شخص تندرو و جاهلی با حمایت و نظارت مسئولان کشور سوئد یک جنایت فردی نیست، بلکه یک جنایت اجتماعى با گستره تمام عالم هستى است. جنایتى که قلب مسلمانان بیدار جهان را به درد آورده و خشم مبارزه با استکبار را برافروخته.

رفتار اسلام‌ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار و دوباره این فرد ملعون افراطی که چهره کریه صهیونیسم جهانی در پشت نقاب او و پلیس سوئد قرار دارد، نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت.

در موقعیتی که جهان با موجی از اسلام‌گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام، طبق آمارهای خودشان پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

اقدامات خصمانه و مکرر غرب علیه حقانیت و ارزش‌هاى اسلام شاهدی بر ورشکستگی اخلاقی آنان است. البته که همه جنایت‌هایی که توسط جاهلیت اروپا انجام می‌شود از همین نوع و یک جنایت مشترک است.

شکست دولت‌‌های غربی در اداره امور کشورهای خود، ابتذال فرهنگى، فروپاشى نهادهاى اصیل انسانیت و هزاران هزار آسیب‌هاى اجتماعى که گریبان‌گیر جامعه متعفن غرب شده است، این قبیل جسارت‌ها توجیهی برای انحراف افکار عمومی از مشکلات ساختاری که از آن رنج می‌‌برند، است.

بدانید و بگویید؛

اگر رسانه‌ها همان طور که تصویر را منتقل می‌کنند، میتوانستند «بو» را هم منتقل کنند، با چیزی به نام غرب‌زدگی مواجه نبودیم.‌

لابی‌های صهیونیستی نقش عمده‌ای در تضعیف ارزش‌های عدالت به ویژه آزادی بیان و احترام به نظرات دیگر در غرب داشته‌اند و به طور مستقیم یا غیر مستقیم پدیده «اسلام‌هراسی» و پیروان آن را ترویج کرده و می‌کنند.

وارد کردن چنین جنایت‌ها و تجاوز آشکاری به مقدسات دینی و فتنه‌افروزی در جهان در چارچوب آزادی بیان!! یک حماقت کامل است.

به شمارآوردن آتش‌سوزى قرآن و زیر پا گذاشتن ارزش‌هاى ناب اسلام، به عنوان آزادی، یک دروغ و مغالطه و حیله‌گری و برخلاف مواضع عملی آنان است و گرنه چگونه صهیونیسم‌ستیزی را ممنوع می‌دانند و انکارکنندگان هولوکاست را مجازات و حتى همین دولت کشور سوئد، آتش زدن پرچم همجنس‌بازان را محکوم می‌کنند؟ آیا این امور محدود کردن آزادی‌های شخصی نیست؟

جنایت‌های مستمر در اهانت به مقدسات در غرب و به صورت تحریک‌آمیز و زشت جلو چشمان بیش از یک و نیم میلیارد انسانِ مسلمان و با سکوت و حمایت دولت‌ها، نشانگر نیت پلید آن‌ها برای ایجاد فتنه و هرج و مرج در زمین و از بین بردن امنیت جهانی است.

باید از عقلای جهان مطالبه کرد؛ از این رویکرد شیطانی که موجب گسترش بی‌حد و مرز دهشت افکنی می‌شود، جلوگیری و براساس عقیده، وجدان و به خاطر امنیت جهان آن را محکوم کنند. ما جامعه بزرگ فرهنگیان یک صدا فریاد مى‌زنیم؛

دولت سوئد باید عواقب اقدام نفرت‌انگیز و غیرمسئولانه‌ای را که در تظاهراتی که اجازه سازماندهی آن را داده است، برعهده بگیرد.

دولت‌های سوئد و هلند را مسئول کامل این اقدام زشت و ناپسند می‌دانیم و از آن می‌خواهیم که فوراً برای مجازات عاملان و تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی اقدام کند. همچنین از دولت‌های اسلامی، مراجع عظام تقلید، نهادهای اسلامى طلب مى‌کنیم که این جنایت بزرگ را محکوم کرده و برای بسیج افکار عمومی جهانی با هدف جلوگیری از وقوع چنین تخلفات جدی تلاش کنند.

رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کشور

بهمن ماه ۱۴۰۱ / رجب المرجب ۱۴۴۴»

انتهای پیام
captcha