یادواره قهرمان امت برگزار می‌شود
کد خبر: 4041597
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

یادواره قهرمان امت برگزار می‌شود

دومین یادواره قهرمان امت به همت مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) و مجتمع فجر صادق و با شرکت بیش از ۳۵ مدرسه برگزار می‌شود.

یادواره قهرمان امتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، توكلی، دبیر اجرایی یادواره دانش‌آموزی قهرمان امت در گفت‌وگو با رادیو قرآن گفت: با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی و بازخوانی فرهنگ مقاومت، دومین یادواره قهرمان امت به همت مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) و مجتمع فجر صادق و با شركت بیش از ۳۵ مدرسه در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال مسابقات ویژه‌ای در هر سه مقطع تحصیلی و در چهار گروه ادبی، هنری، تولیدات رسانه‌ای و ورزشی برگزار خواهد شد كه برای هر مقطع رقابت‌های تخصصی در نظر گرفته شده است و مخاطبان اصلی یادواره دانش‌آموزان دختر در همه مقاطع تحصیلی نظام آموزش و پرورش خواهند بود.

دبیر اجرایی یادواره قهرمان امت با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال این یادواره گستره بیشتری از دانش‌آموزان را در بر گرفته و دبیرخانه مركزی آن در مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق(ع) واقع شده است.

توكلی از اهداف این یادواره، بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی، عشق و علاقه به شخصیت شهید سلیمانی جهت ایجاد وحدت و انسجام میان مدارس اسلامی و هم‌افزایی مدارس اسلامی و نهادهای فرهنگی منتخب جهت افزایش اثرگذاری اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی را برشمرد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir  از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha