نماز در فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی کارکنان سپاه نقش ممتازی داشته است
کد خبر: 4020152
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس:

نماز در فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی کارکنان سپاه نقش ممتازی داشته است

یار محمدی گفت: نماز به عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال در اعتلای معنویت و تعالی بخشی روحی و فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه نقشی بی بدیل و ممتاز داشته است.

به گزارش ایکنا از فارس، جلال یار محمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس در حاشیه مراسم همایش سراسری نماز که با شعار محوری نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه امروز، ۲۰ آذر ماه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایکنا گفت: نماز به عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال در اعتلای معنویت و تعالی بخشی روحی و فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه نقشی بی بدیل و ممتاز داشته است.


وی افزود: تلاش برای فراهم سازی بسترهای اقامه مطلوب نماز سرشار از معرفت، زمینه‌ای را فراهم می‌سازد تا همه بتوانند به این معجون آرامش بخش که شرط اصلی موفقیت در همه عرصه های زندگی است، دست یابند.

یارمحمدی به نقش برگزاری همایش های نماز که یکی از راهکارهای مهم بستر سازی در این زمینه است، اشاره کرد و گفت: برپایی این همایش ها در رده های سپاه فرصتی برای تقویت باورها و معرفی ارزش‌های نماز است تا ضمن ایجاد انگیزه در میان کارکنان، حساسیت بیشتری در بین متولیان این امر برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سپاه ایجاد کند و علاوه بر برخورداری از سازمانی پویا، قدرتمند و پاسدار ارزش‌های دینی، موجب رشد معنوی کارکنان شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس به موفقیت های چشمگیر بسیاری از رده های سپاه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و گفت: امیدواریم که برگزاری این قبیل همایش‌ها، بستر حرکت به سوی احیای تمدن نوین اسلامی ایران را فراهم کند و روشنگر راه آحاد جامعه پاسداران حریم ولایت باشد.

یارمحمدی به بیان هدف برگزاری این همایش در سپاه فجر استان فارس پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این همایش، پیامد سنجی و ارزیابی اثربخشی اقامه نماز در راستای تقویت قدرت معنوی سپاه است.

وی در پایان افزود: این برنامه به صورت پیش همایش در همه رده‌ها و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان فارس برگزار شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha