درخشش دانش‌آموزان و معلمان جهرم در مسابقات قرآن
کد خبر: 4017258
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

درخشش دانش‌آموزان و معلمان جهرم در مسابقات قرآن

11 مقام استانی دستاورد دانش‌آموزان جهرمی در سه و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز بوده است. همچنین معلمان شهرستان نیز حائز دو مقام استانی شدند.

دانش‌آموزان، جهرم، مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، یوسف بخشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم امروز، 8 آذرماه در آیین تجلیل از مقام‌آوران مسابقات قرآن دانش‌آموزی و فرهنگی این شهرستان گفت: در سی ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان توانستند ۱۲ مقام استانی کسب کنند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی زهرا افروشه در رشته انشا نماز، هانیه رحمانیان در رشته حفظ 10 جزء، علی کرمی در رشته تفسیر و رضا فروغی‌نسب در رشته صحیفه سجادیه مقام دوم را کسب کرده‌اند. محمدرضا زارعی در رشته نهج‌البلاغه، امیرحسین شیرزادی در رشته حفظ پنج جزء، مینا رهسپار در رشته قرائت تحقیق، امیر حسین قانع در رشته حفظ 10 جزء، ارشیا رازقی در رشته صحیفه سجادیه و امیر محمد خدادادی در رشته قرائت تحقیق حائز مقام سوم استانی شده‌اند.

بخشی ادامه داد: در بخش معلمان نیز مهدی فصاحت در رشته قرائت تحقیق و مهدی رحمانیان در رشته حفظ 10 جزء رتبه سوم استان را به دست آوردند که بسیار ارزشمند است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از پیشکسوت قرآنی، استاد حاج مرتضی قشقایی، اولین مدیر دارالقرآن تبیان آموزش و پرورش جهرم که اکنون به عنوان مدرس و داور مسابقات قرآنی به فعالیت می‌پردازند تجلیل به عمل آمد. همچنین از  ۱۹ دانش‌آموز منتخب کشوری مسابقات درس‌هایی از قرآن نیز تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha