ثبت‌نام بیش از 700 نفر در مسابقات «مدهامتان» فارس
کد خبر: 4018587
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

ثبت‌نام بیش از 700 نفر در مسابقات «مدهامتان» فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از ثبت‌نام بیش از 700 نفر در مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای این کانون‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا پایان آذرماه جاری است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس، 14 آذرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان»، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» یکی از مسابقاتی است که همواره با استقبال کانون‌ها مساجد روبه‌رو می‌شود و طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون‌های مساجد فارس در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: پانزدهمین دوره از این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

امیدی بیان کرد: با مشارکت اساتید قرآنی به نام استان فارس سعی شده است تا در فضای مجازی به تبلیغات و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات پرداخته شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: مهلت شرکت در مسابقات تا پایان آذرماه است. مسابقات در دو گروه دختر و پسر و در رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال اجرا می‌شود.

امیدی با تصریح اینکه به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات در مرحله استانی به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باید عضو یکی از کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شده و از طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به بارگذاری اثر اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha