رقابت قرآنی بسیجیان جهرم برگزار شد
کد خبر: 4017742
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

رقابت قرآنی بسیجیان جهرم برگزار شد

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم از برگزاری مسابقات قرآن بسیج این شهرستان با حضور 100 نفر خبر داد.

مسابقات قرآن، بسیجیان جهرمحسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مسابقات قرآن بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: یک‌صد نفر شرکت کننده قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، ادبی و هنری، طی دو روز در مصلای نماز جمعه شهرستان جهرم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه این مسابقات به همت دارالقرآن بسیج برگزار شد، گفت: مسابقات مذکور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است.

عزیزی‌نیا اظهار کرد: در آغاز این برنامه احمدی جابری، فرمانده سپاه شهرستان جهرم به همراه حجت‌الاسلام سید جواد صحرائیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه در جمع حافظان حضور یافتند.

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم افزود: روز گذشته نیز مسابقات قرائت بانوان و آقایان برگزار شد و همچنین شرکت‌کنندگان در رشته‌های ادبی و هنری از جمله خوشنویسی قرآنی، شعر قرآنی و نثر ادبی قرآنی نیز آثار خود را به این دارالقرآن ارسال کردند.

وی تصریح کرد: از جمله حواشی جالب توجه این مسابقات، حضور تعداد قابل توجهی از حافظان قرآن در استان اصفهان بود که به صورت دسته جمعی در این مسابقات در شهر اصفهان همزمان با جهرم به صورت آنلاین، شرکت کرده و با حضور در مجموعه قرآنی شهر اصفهان، به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج مسابقات ایشان نیز همراه با جهرم داوری و اعلام می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیج شهرستان جهرم در پایان گفت: نتایج مسابقات و همچنین اهدای جوایز به نفرات برتر در هفته آینده تحت عنوان اختتامیه مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha