امت اسلامی برای مقابله با گروه‌های تروریستی و صهیونیسم متحد شود
کد خبر: 4003396
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
روحانی اهل تسنن لبنان:

امت اسلامی برای مقابله با گروه‌های تروریستی و صهیونیسم متحد شود

شیخ حسام العیلانی، روحانی اهل تسنن لبنان گفت، هم‌زمانی حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قندوز افغانستان و حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه ثابت می‌کند که امت اسلامی باید وحدت خود را در مقابله با گروه‌های تروریستی و تروریسم صهیونیستی تقویت کند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ حسام العیلانی، امام جماعت مسجد الغفران در شهر صیدا در جنوب لبنان تأکید کرد، هم‌زمانی انفجار انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد قندوز در شمال افغانستان با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه ثابت می‌کند که خطر واقعی علیه امت اسلامی از سوی گروه‌های تروریستی و تروریسم صهیونیستی است.

وی افزود: این همان چیزی است که ما را وادار می‌کند تا تلاش‌های خود را برای تقویت وحدت اسلامی مضاعف کرده و نسبت به خطرات صهیونیستی و گروه‌های تروریستی که برای ضربه زدن و تضعیف ملت تلاش می‌کنند، هشدار دهیم.

العیلانی تأکید کرد: جنایت دشمن صهیونیستی و گروه‌های تروریستی که جنایات خود را به نام دین مرتکب می‌شوند، محکوم و رد می‌شود و مغایر با شرع خداست. ما خواستار مقابله با ایدئولوژی افراطی در هر جایی هستیم و نباید به برخی افراط‌گرایان نادان اجازه داده شود نظرات و ایده‌های مخرب خود را تحمیل کنند.

حمله انتحاری دیروز جمعه به مسجد شیعیان در ایالت قندوز افغانستان دست‌کم ۶۰ کشته و بیش از دویست زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام
captcha