راستگو دیگر قصه نمی‌گوید
کد خبر: 3936703
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
درگذشت مجری محبوب تلویزیون/

راستگو دیگر قصه نمی‌گوید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و مجری و قصه‌گوی قرآنی محبوب تلویزیونی امروز دوم آذرماه در قم درگذشت.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، امروز دوم آذرماه در قم درگذشت.
این استاد پیشکسوت حوزه، سال‌ها در رسانه ملی با شیوه خاص خود برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های دینی اجرا و بیش از سه دهه در میان این قشر سنی محبوبیت پیدا کرد.

محمدحسن راستگو متولد ۱۳۳۲ در مشهد روحانی ایرانی و پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت است. او مبتکر شیوه خاصی از آموزش و تفریح برای کودکان است. راستگو همچنین به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد. وی سال‌ها مدیریت مرکز مربی کودکان در حوزه علمیه و همچنین به مدت ۳۵ سال اجرای برنامه‌های متعدد تلویزیونی برای کودکان را برعهده داشت. او پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو پرداخت. راستگو در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته‌ است.

خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درگذشت این پیشکسوت حوزه دین و رسانه را به جامعه فرهنگی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام
captcha