برگزاری فینال در دو رشته مسابقات قرآن بسیج/ پایان رقابت‌ها تا آخر وقت امروز
کد خبر: 3695966
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
ذوالفقاری خبر داد:

برگزاری فینال در دو رشته مسابقات قرآن بسیج/ پایان رقابت‌ها تا آخر وقت امروز

گروه مسابقات ــ دبیر اجرایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات برای دو رشته فینال برگزار می‌شود، گفت: فینال مسابقات بعد از پایان بخش‌های مقدماتی برگزار می‌شود و در ادامه نیز رقابت‌ها تا آخر وقت امروز به پایان می‌رسد.

برگزاری فینال در دو رشته مسابقات قرآن بسیج/ پایان رقابت‌ها تا آخر وقت امروز

محمد ذوالفقاری، دبیر اجرایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج، در گفت وگو با ایکنا با اشاره به ادامه مسابقات قرآن بسیج در روز دوم این مسابقات از صبح روز جمعه یازدهم اسفندماه، گفت: از صبح امروز یازدهم اسفندماه، دومین روز بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در مجتمع پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شده و تا پایان امروز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت همزمان در سه سالن مجزا از روز گذشته آغاز شده است، در مورد برنامه روز دوم این مسابقات، افزود: در این روز بخش مقدماتی مسابقات تا قبل از اذان مغرب پایان می‌یابد و بعد از آن نیز فینال مسابقات برگزار می شود.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات شاهد برگزاری مرحله فینال در برخی رشته‌ها برگزار می شود، تصریح کرد: در مسابقات امسال فینال در دو رشته حفظ کل قرآن کریم و قرائت تحقیق برگزار می‌شود. با برگزاری فینال رقابت‌ها در این دو رشته، رقابت‌ها پایان خواهد یافت.
دبیر اجرایی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج همچنین اظهار کرد: در هر کدام از دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم که دارای فینال هستند، 32 شرکت‌کننده حضور داشتند که تعدادی از آنها در فینال حضور می‌یابند. به موازات این بخش در گروه بانوان نیز که در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود، شاهد برگزار رقابت فینال خواهیم بود.
ذوالفقاری در بخش دیگری از این گفت‌وگو به بیان ویژگی‌هایی این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات برپایی نمایشگاه قرآن در حاشیه مسابقات است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.
وی بیان کرد: همچنین در شامگاه روز جمعه 11 اسفندماه محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و ممتاز برگزار می‌شود. بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج روز شنبه 12 اسفندماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
یادآور می شود، بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز چهارشنبه نهم اسفندماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است. این مسابقات در مجتمع پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha