نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی تمدید شد
کد خبر: 3527286
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی تمدید شد

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از تمدید چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی تا 19 شهریورماه خبر داد.

سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اعلام این خبر گفت: امسال شاهد استقبال مردم و خانواده‌ها از نمایشگاه بودیم، به ویژه در پنج روز دوم برپایی نمایشگاه این استقبال به اوج خود رسید و از آنجایی که در شبکه توزیع مشکل داشتیم و محصولات ما همه جا قابل دسترس و تهیه نبود برای دسترسی خانواده تصمیم گرفته شد نمایشگاه به مدت یک هفته تا 19 شهریورماه تمدید شود.
وی درباره زمان بازدید خانواده‌ها از نمایشگاه عنوان کرد: طبق روال قبل، از ساعت 10 تا 22 در محل مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران پذیرای خانواده‌های محترم هستیم.
حسینی به عرضه جدیدترین نوشت‌افزارهای اسلامی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه جدیدترین طرح‌ها و شخصیت‌های ایرانی و اسلامی از جمله پیامبران، معصومین، شهدا، شاهزاده روم، جناب خان، دیرین دیرین عرضه شده است.
یادآور می‌شود، چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با عنوان «ایران نوشت» دوم شهریورماه افتتاح شد و قرار بود روز گذشته 12 شهریورماه به کار خود پایان دهد که از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه به علت استقبال مردم یک هفته تمدید شد.
در این نمایشگاه بیش از ۴۰ تولیدکننده نوشت‌افزار اسلامی ایرانی از سراسر کشور حضور دارند و محصولات خود را ارائه می‌کنند.
امیرمحسن سلطان احمدی
captcha