رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار توان مقابله ندارد
کد خبر: 4210969
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
شیخ نعیم قاسم:

رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار توان مقابله ندارد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار توان مقابله ندارد، اظهار کرد: فروپاشی رژیم صهیونیستی و توقف روند وحشی‌گری آن تسریع شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی که از سوی تجمع علمای مسلمان برگزار شده بود، با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی و توقف روند وحشی‌گری و ظلم آن تسریع شده افزود: پیروزی فلسطینیان با صبر، جهاد و شهادت نزدیک است.
 
وی با اشاره به واکنش تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» و جنگ غزه تصریح کرد: طرح آمریکایی خاورمیانه جدید یک بار در سال ۲۰۰۶ در لبنان با شکست مواجه شد و بار دیگر در سوریه این اتفاق افتاد و این سومین بار است که طرح مذکور شکست می‌خورد.
 
شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به تمامی اهداف خود دست پیدا کرده است، گفت: در این جنگ ۵ هدف اصلی حزب‌الله محقق شده است که عبارتند از: پشتیبانی از ساکنان غزه، مشغول کردن دشمن، وادار کردن شهرک‌نشینان صهیونیست به مهاجرت معکوس، خسارت زدن به دشمن و تثبیت قدرت بازدارندگی؛ که این اهداف با استفاده از کمترین تسلیحات سنتی به دست آمد و البته در این راه جانفشانی‌های ارزشمندی صورت گرفت که در مقابله با خطرات بزرگ پیرامون ما طبیعی است.
انتهای پیام
captcha