آمادگی آستان علوی برای پذیرایی از زائران در شب‌های قدر
کد خبر: 4207656
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

آمادگی آستان علوی برای پذیرایی از زائران در شب‌های قدر

تولیت حرم مطهر امام علی(ع) در آستانه شب‌های قدر و سالروز شهادت امیر المؤمنین(ع) تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته و کارکنان خود را بسیج کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری رسمی عراق(واع)، آستان مقدس علوی امروز، 10 فروردین‌ماه، اعلام کرد: در آستانه سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) که مصادف با 21 ماه رمضان است، تمامی کارکنان بارگاه علوی برای خدمات‌رسانی به زائران بسیج شده‌اند و بیش از هزار داوطلب از استان‌های مختلف عراق نیز برای خدمات‌رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند.

 حیدر رحیم، رئیس اداره رسانه آستان علوی در این رابطه اعلام کرد: تولیت حرم مطهر امام علی (ع) در تدارک سالروز شهادت این امام همام، طرح خدماتی، امنیتی و بهداشتی و همچنین پذیرایی و اطعام موکب‌ها و ارائه وعده‌های غذایی افطار و سحر را آماده کرده است.

وی تصریح کرد: آستان علوی علاوه بر داوطلبانی که از استان‌های مختلف عراق و همچنین خارج از این کشور برای خدمت‌رسانی به زائران اعلام آمادگی کرده‌اند، تمامی کارکنان شعب و ادارات مختلف خود را بسیج کرده تا بهترین خدمات را به زائرانی که از اقصی نقاط جهان برای عرض تسلیت به حرم این امام همام می‌آیند، ارائه کنند.

اثیر التمیمی، رئیس بخش مهمانسرای آستان علوی نیز در این باره گفت: مهمانسرای حرم مطهر امام علی(ع) از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 10 هزار وعده سحری و افطاری داده و قرار است 100 هزار وعده سحری و افطاری نیز برای شب شهادت مولای متقیان سرو کند.
انتهای پیام
captcha