کلام و سکوت‌ ما باید برای تقویت انقلاب باشد
کد خبر: 4197097
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کلام و سکوت‌ ما باید برای تقویت انقلاب باشد

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه کلام و سکوت ما باید در تقویت انقلاب باشد گفت: حضور و دفاع از سنگر‌های اسلامی با جان و مال، مسئولیت سنگین و خطیر ماست.

نشست روشنگری و جهاد تبیین ائمه جمعه، جماعات و روحانیون شهرستان بابلبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز، 11 بهمن‌ماه در نشست روشنگری و جهاد تبیین ائمه جمعه، جماعات و روحانیون شهرستان بابل، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر بزرگوار اسلام(ص)، دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: بابل دارالمؤمنین و دارالعلما است و عالمان بسیار بزرگی در گذشته‌های بسیار دور و نزدیک در این شهر تلاش وافری داشتند و اکنون جامعه از خدمات آنها بهره‌مند است.
 
وی با بیان اینکه حضور ضعیف در انتخابات موجب قدرت گرفتن دشمنان می‌شود، افزود: این جلسات روشنگری و جهاد تبیین برای این است که به امر خطیر و عظیم انتخابات که به زودی در پیش رو داریم و می‌تواند ایران قوی را در صورت حضور حداکثری شکل بدهد، توجه لازم بشود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به اینکه باید نعمت‌های بعثت، ولایت، انقلاب اسلامی را قدر بدانیم، اظهار کرد: همه ما نسبت به حفظ نعمت انقلاب و پرچم‌دار شدن یک حاکمیت دینی توسط یک مرجع بزرگ و حاکمیت دینی، مسئولیت داریم.
 
این مسئول با بیان اینکه کلام و سکوت ما باید در تقویت انقلاب اسلامی باشد نه ضربه به انقلاب، تأکید کرد: حضور و دفاع از سنگر‌های اسلامی با جان و مال، مسئولیت سنگین و خطیر ماست چرا که حفظ نظام اوجب واجبات است.
 
وی با بیان اینکه انتخابات  یک فرصت بزرگ است و هیچ‌کسی حق ندارد با انتخابات قهر کند، افزود: مردم با آمدن در صحنه انتخابات، دشمنان را مأیوس و برای دوستان امید آفرینی می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، مازندرانی‌ها را مردمی با بصیرت دانست و تصریح کرد: عده‌ای می‌گفتند چرا باید برای مباحث نظامی هزینه‌های کلان صرف شود به جای آن برای مملکت خرج شود، اینها رسماً هم شعار می‌دادند که دنیای آینده دنیای گفتمان است دنیای موشک نیست؛ اما امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر خدای ناخواسته آن فکر اجرایی می‌شد، سرنوشت مملکت ما بدتر از سوریه و عراق بود و همه چیز به تاراج دشمن درمی‌آمد.
 
وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها موافق سازش با آمریکا هستند، اظهار کرد: این‌ها هنوز درک نکردند که آمریکا نامردترین نامردهاست، هزینه‌ای که سازش با آمریکا دارد به مراتب از هزینه‌ای که چالش با آمریکا دارد بیشتر است.
 
محمدی لائینی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا هیچ حدی ندارد، بیان کرد: امروز می‌گوید: هسته‌ای را بردارید، فردا می‌گوید: موشک را بردارید، پس‌فردا می‌گوید پهپاد را بردارید، بعد هم میگوید که در چهاردیواری مملکت خودتان باشید دست از منطقه بردارید.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر امروز امام(ره) بود آیا جز تصمیمی که مقام معظم رهبری گرفته‌اند؛ می‌گرفتند؟ این صلابت، ایستادگی، این ایران قوی داشتن با هسته‌ای، پهپاد و موشک، چه حرفی است که می‌خواهیم همانند چین و ژاپن باشیم، آن‌ها سرمایه‌ای همچون انقلاب و دین ندارند.

 

انتهای پیام
captcha