ظلم عیان استکبار جهانی ریشه در توحش تمدنی غرب دارد+ عکس و فیلم
کد خبر: 4212852
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

ظلم عیان استکبار جهانی ریشه در توحش تمدنی غرب دارد+ عکس و فیلم

عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گفت: ریشه ظلم عیان صهیونیسم و استکبار جهانی را باید در تفاوت میان دو تمدن غربی آمریکایی و تمدن اسلامی جستجوی کرد که یکی تاریخش از توحش و دیگری تاریخش از تمدن آغاز می‌شود.

تجمع دانشجویان و استادان دانشگاه مازندران که در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزهبه گزارش ایکنا از مازندران، حسن خدادادی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران، امروز نهم اردیبهشت ماه در  تجمع اعتراضی دانشجویان و استادان دانشگاه مازندران که در حمایت از خیزش دانشگاه‌ها و  دانشجویان آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همبستگی با ملت فلسطین، برگزار شد، گفت: بیش از هفت ماه از کشتار مردم مظلوم غزه می‌گذرد. طبق اعلام رسمی ارتش صهیونیستی در این هفت ماه بیش از ۱۰ هزار تن تسلیحات با ۲۰۰ هواپیمای باری توسط آمریکا برای کمک به بقای رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی مردم مظلوم غزه به اسرائیل وارد شده است.
 
وی افزود: در آخرین جلسه سنا کمک ۲۶ میلیاردی نظامی آمریکا به این رژیم کودک‌کش تصویب شد که بلافاصله مورد امضا بایدن قرار گرفت و محصول این کمک‌های نظامی چیزی نزدیک به ۳۴ هزار شهید و ده‌ها هزار نفر مفقود‌الاثر و ده‌ها هزار نفر مجروح بوده است.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تصریح کرد: اگر آواربرداری از ویرانه‌های جنگ غزه که بیش از 20 سال طول می‌کشد انجام شود، شمار شهدا به عدد باورنکردنی خواهد رسید که نشان از ظلم و کشتار رژیم جعلی است.
 
وی با بیان اینکه ریشه این ظلم عیان را باید در تفاوت میان دو تمدن غربی آمریکایی و تمدن اسلامی جستجو کرد، افزود: وقتی تمدن غربی تاریخش از توحش و از هبوط میمون از بالای درخت بر روی زمین شروع می‌شود و تکامل آن حیوان تا انسان فعلی ادامه می‌یابد، به ناچار شاهد کشتار چند ده میلیونی انسان‌ها در جنگ جهانی دوم و کشتار چند ده میلیونی انسان‌ها در استالینیسم شوروی و کشتار وحشیانه صهیونیزم و آمریکا در خاورمیانه ۲۰۰۱ تا غزه ۲۰۲۴ خواهیم بود.
 
خدادی گفت: در مقابل تمدن غربی، تمدن اسلامی قرار دارد که تاریخش از تمدن و آفرینش باعزت حضرت آدم (ع) و حوا و اعطای علم اسماء الهی به انسان آغاز می‌شود که با هبوط آدم و حوا و علم الهی تمدن بشری ساخته می‌شود و این تفاوت تمدنی را در حوادث چند روز اخیر در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان شاهدیم. 
 
دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه مازندران اظهار کرد: مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر و دموکراسی در چند روز گذشته بیش از صد‌ها نفر از دانشجویان را دستگیر و روانه زندان کردند و چندین تن از اساتید دانشگاه را با وضعیت دور از شأن و با ضرب و جرح دستگیر و با دستبند جلوی چشمان دانشحویانشان روانه زندان کردند. در یکی از همین دستگیری اساتید شاهد ضرب و جرح خانم دکتر نئولی مکافی، استاد فلسفه و ریاست دپارتمان فلسفه انسان‌گرایی دانشگاه اموری آمریکا توسط پلیس سرکوبگر آمریکا بودیم. 
 
این استاد دانشگاه گفت: در دنیای ضد بشری غرب با یک استاد بانوی فلسفه به دلیل حمایت از غزه با باتوم و دستبند و زندان و اخراج برخورد می‌گردد که شاهدی بر توحش تمدن غرب است و ما در ایران اسلامی امروز در دانشگاه مازندران با نگاه تمدن اسلامی از فرشته ابوالحسنی استاد فلسفه اسلامی دانشگاه به دلیل حمایت از غزه با گل تقدیر می‌کنیم. این است تفاوت بین دو تمدن.
 
انتهای پیام
captcha