رئیس شورای مشورتی سازمان‌های مردم‌نهاد مالزی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد
کد خبر: 4191984
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

رئیس شورای مشورتی سازمان‌های مردم‌نهاد مالزی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

چیگو محد عظمی عبدالحمید رئیس شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد کشور مالزی(ماپیم) جنایات تروریست‌ها در کرمان محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، چیگو محد عظمی عبدالحمید رئیس شورای مشورتی سازمان‌های مردم نهاد کشور مالزی(ماپیم) در پی حادثه تلخ و تأسف بار روز گذشته کرمان در پیامی ضمن محکومیت این جنایت تروریستی با خانواده‌های داغدار این مصیبت ابراز همدردی کرد.

چیگو محد عظمی عبدالحمید در  تماس تلفنی با حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی ضمن تسلیت و ابراز همدردی برای حادثه تروریستی کرمان پیامی نیز صادر کرد‌

در این پیام آمده است: به مناسبت چهارمین سال ترور سردار قاسم سلیمانی به همه قربانیان انفجار بمب اخیر در کرمان ایران تسلیت می‌گوییم و با آنها ابراز همدردی می کنیم. ما قتل عام غیرنظامیان را که نشان از عملیات تروریستی صهیونیست‌ها دارد، به شدت محکوم می کنیم.

ما از عاملان این جنایت فجیع که به احتمال زیاد، موساد است، ناراحت و خشمگین هستیم. موساد اسرائیل به دلیل انجام عملیات‌های آشکار و پنهان خود برای از بین بردن جنبش مقاومت اسلامی همیشه بدنام است.

همچنین ما برای خانواده‌های قربانیان دعا می‌کنیم که در برابر دشمنان اسلام قوی و مصمم باشند.

ما از مقامات بین‌المللی برای تحقیقات و شناسایی مقصر برای جلوگیری از هر گونه عملیات دیگر و همچنین هوشیاری بالا و دقت کامل را خواستاریم.

مردم مالزی از شب قبل سال نو میلادی 2024 در کنار سفارت آمریکا تجمع کردند و خواستار پایان جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه هستند و همچنین درخواست کردند که تا اعلام آتش بس در غزه هر شب در این مکان تجمع خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha