محافل «قرآن، مقاومت و شهادت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4189573
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
همراه با پخش زنده از شبکه قرآن

محافل «قرآن، مقاومت و شهادت» برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، از برگزاری محافل انس با قرآن با عنوان «محفل قرآن، مقاومت و شهادت» با هدف گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان در شهرهای خوزستان، زنجان،‌ اصفهان و کرمان به میزبانی صنعت آب و برق استان‌ها خبر داد.

 مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو

مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن با عنوان «محفل قرآن، مقاومت و شهادت» با هدف گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان در چند نقطه کشور به میزبانی صنعت آب و برق استان‌ها گفت: اولین محفل از این محافل به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و با حضور قاری بین‌المللی شیخ‌طالب سعیدالغنوبی از کشور عمان ظهر امروز یکشنبه ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نمازخانه ستاد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل بعدی نیز امشب یکشنبه ۳دی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در محل دارالقرآن زنجان، تلاوت قرآن حمیدرضا نصیری و سخنرانی عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و اجرای گروه تواشیح و جمع‌خوانی قرآن کریم و در نهایت تلاوت سیدمحمد حسینی‌پور، نفر اول چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو ادامه داد: محفل بعدی چهارشنبه ٦دی‌ماه از ساعت ١٩ تا ٢٠ در محل نمازخانه شرکت برق منطقه‌ای اصفهان با تلاوت قرآن از سوی بدیعی، قاری نوجوان و ممتاز این استان و همچنین اجرای گروه تواشیح و جمع‌خوانی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالقاسم وثیق، استاد حوزه و دانشگاه و در نهایت تلاوت علیرضا بکایی، قاری ممتاز کشور همراه خواهد بود.

محافل «قرآن، مقاومت و شهادت» برگزار می‌شود

قبادی بیان کرد: آخرین محفل نیز شنبه ۹دی‌ماه در کرمان و در محل خیمه گلزار شهدای این شهر از ساعت ۱۳ با تلاوت قاری ممتاز استان کرمان و حضور رئیس شورای مدیران وزارت نیرو و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو برگزار خواهد شد. اجرای تواشیح و جمع‌خوانی قرآن و در نهایت تلاوت حامد علیزاده، قاری بین‌المللی کشور ازجمله برنامه‌های این محفل است.

به جز محفل قرآنی خوزستان باقی محافل به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha