توضیحات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره انتخاب دبیر شورای قرآنی
کد خبر: 4189105
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

توضیحات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره انتخاب دبیر شورای قرآنی

در جلسه روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی سه گزینه برای سمت دبیری شورای توسعه قرآنی معرفی شده بود که با اکثریت آرا دبیر جدید انتخاب شد. در برخی از شبکه‌های اجتماعی طی خبرسازی‌های غلط، آرای دیگر کاندیداها بیشتر اعلام شده بود که دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی را در این باب ارائه داد.

عباس میرزاحسینی، رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به خبرنگار ایکنا پیرامون برخی شایعات در خصوص آرای گزینه‌های مطرح شده برای دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تکذیب این شایعه گفت: در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی سه گزینه برای سمت دبیری شورای توسعه قرآنی مطرح شدند که حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی اکثریت قریب به اتفاق آراء را کسب کرد و با اختلاف بالا موفق به کسب اعتماد اعضای شورای عالی برای سمت دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی شد.

وی ضمن تبریک به حجت‌الاسلام حسینی و آرزوی موفقیت برای وی در دوره جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی اظهار کرد: این شورای تخصصی براساس مصوبه جلسه 889 شورای عالی انقلاب فرهنگی به سازمان تبلیغات اسلامی منتقل شده است و این انتقال به مدت سه سال انجام می‌پذیرد و حسب ارزیابی‌های بعدی، قابل بازنگری از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، روز گذشته طی جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رؤسای سه قوه، ۱۸ رأی از ۲۶ رأی اعضا را دریافت کرد و به عنوان دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha