زمان اعلام نتایج مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4188761
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
حجت‌الاسلام لیمویی بیان کرد:

زمان اعلام نتایج مسابقات قرآن بسیج

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج روز گذشته پایان یافت و پیش‌بینی می‌شود در روزهای ابتدایی دی‌ماه نتایج این مرحله و اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعلام شود.

زمان اعلام نتایج مسابقات قرآن بسیج؛ ضبط استودیویی بخش خانوادگی

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که از 20 آذرماه شروع شده بود، روز گذشته 27 آذر با برگزاری رقابت‌ها در بخش خانوادگی به پایان رسید.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج به صورت آنلاین و از طریق ارتباط تصویری زنده هیئت داوران با شرکت‌کنندگان برگزار شد. در این مرحله بیش از 1500 نفر در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی حضور داشتند.

پس از پایان این مرحله، از هر رشته حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را به دست آورده باشند به مرحله نهایی راه خواهند یافت. مرحله نهایی این مسابقات به صورت حضوری و به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد زمان اعلام نتایج مرحله نیمه‌نهایی و انتشار اسامی راه یافتگان به دور نهایی این رقابت‌ها، گفت: در حال حاضر مشغول جمع‌بندی نمرات و امتیازات شرکت‌کنندگان هستیم و نهایتاً تا 10 دی‌ماه نتایج را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد زمان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات اظهار کرد: بخش فردی و گروهی، اوایل بهمن‌ماه و به میزبانی استان قم برگزار می‌شود. بخش خانوادگی نیز به صورت مجزا و در بازه زمانی متفاوتی اجرا خواهد شد. 

لیمویی افزود: در این دوره تصمیم گرفته شده است تا برای ضبط و پخش از رسانه ملی، بخش خانوادگی در استودیو برگزار شود، لذا زمان برگزاری این بخش متفاوت از بخش‌های فردی و گروهی خواهد بود. هنوز برای برگزاری زمان دقیق بخش خانوادگی تصمیم‌گیری نشده است اما به احتمال زیاد مسابقات این بخش نیز در بهمن‌ماه خواهد بود.  

مسئول دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری مسابقات خانوادگی در دی‌ماه و زودتر از بخش فردی و گروهی را داریم، گفت: به دلیل اینکه امکان دارد امتحانات فرزندان خانواده‌ها در دی ماه باشد و با مسابقات تداخل ایجاد شود، لذا احتمالاً در دی‌ماه موفق به برگزاری مسابقات نشویم. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ارتباط با خانواده‌ها ادامه دارد و وضعیت امتحانات فرزندان رصد می‌شود اگر فرصت برگزاری در دی‌ماه فراهم شود مسابقات بخش خانوادگی در این ماه برگزار می‌شود، در غیر این صورت در بهمن‌ماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

لیمویی بیان کرد: نکته‌ای که در مورد بخش خانوادگی باید به آن اشاره شود این است که بخش خانوادگی امسال از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده به طوری که خود ما هم انتظار این سطح از آمادگی را نداشتیم، امیدوار هستیم این بخش جزء در قالب بخش‌های اصلی مسابقات در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند و شاهد حضور اکثریت خانواده‌ها در مسابقات قرآن بسیج باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۳
0
0
چرا هنوز نتایج اعلام نشده!!!
captcha