دولت سیزدهم با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی اتفاقات مثبتی رقم زده است
کد خبر: 4182244
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

دولت سیزدهم با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی اتفاقات مثبتی رقم زده است

حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم گفت: دولت سیزدهم با الگوبرداری از کلام خدا در قرآن به‌جای التماس به بیگانگان به ظرفیت داخلی توجه کرده و توانسته است افتخارات بزرگی برای مردم ما کسب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیتبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در نشست تبیین دستاورد‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه  24 آبان‌ماه در نمایشگاه روایت پیشرفت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: الحمدلله در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دولتمردان ما در دولت سیزدهم با تلاش شبانه‌روزی خود رویش‌های بزرگی در کشور رقم زده‌اند؛ این رویش‌ها باعث خرسندی دوستان و خشم دشمنان ما شده است.

وی تصریح کرد: اتفاق مثبتی که این روز‌ها در این نمایشگاه شاهد آن هستیم حضور و توجه وزرای دولت سیزدهم به روایت پیشرفت است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ابراز کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های بسیاری داشته است، برای مثال در آغاز دولت سیزدهم روزانه ۷۰۰ خانواده به دلیل ویروس کرونا داغ‌دار می‌شدند، اما با تلاش دولت در مدت زمان اندکی این آمار و ارقام کاهش یافت.

حاج ابوالقاسم گفت: دولت سیزدهم با الگوبرداری از کلام خدا در قرآن به‌جای التماس به بیگانگان به ظرفیت داخلی توجه کرده و توانسته است افتخارات بزرگی برای مردم ما کسب کند.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت یادآور شد: اتفاق مثبت دیگری که در نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت مردمی رقم خورده حضور طلاب راوی است که حقایق و دستاورد‌های دولت را تبیین می‌کنند.

انتهای پیام
captcha